kategorie:

wszystkie (873) zabawy (584) krzyżyki (576) mix technik (153) kartki (127) ogólnie (46) szydełko (36) hardanger (34) szyte (28) druty (18) Wielkanoc 2020-2021 (13) Wielkanoc 2022-2023 (9) Sampler (7) makrama (5)

wtorek, 6 czerwca 2023

Gerbery czerwcowo

z marnym przyrostem po lewej stronie łodyżki:

Tyle jest                             a                tyle było:


Haft linkuję do dwóch zabaw: u Katarzyny oraz u Świrów Rękodzieła:




***

Dziękuję za odwiedziny i komentarze :)
Do następnego wpisu!


7 komentarzy:

  1. Ale zawsze to coś do przodu.Raz robimy mniej raz więcej.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podglądam haft, przyglądałam się pastelowemu tłu, dużo tego już wyhafciłaś, podziwiam, tym bardziej że ja nie lubię wyszywać tła a niestety jest ono czasami niezbędne.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Susza okropna to i gerbery nie rosną.
    Ważne, że jednak coś się dzieje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyrost, to przyrost 😊 kazdy maly krok sie liczy!

    OdpowiedzUsuń
  5. hej, pamiętam że skomentowałam ten post, ale coś się nie pokazało... nic zdrożnego nie pisałam więc nie wiem czemu, hehe :D pamiętam że wspominałam że małymi kroczkami, ale haft idzie do przodu :)

    OdpowiedzUsuń

Każde Twoje słowo jest dla mnie cenne :)