kategorie:

wszystkie (869) zabawy (580) krzyżyki (572) mix technik (153) kartki (127) ogólnie (46) szydełko (36) hardanger (34) szyte (28) druty (18) Wielkanoc 2020-2021 (13) Wielkanoc 2022-2023 (9) Sampler (7) makrama (5)

poniedziałek, 5 października 2009

Woreczki lawendą pachnące


miałam je już wcześniej pokazać, ale jakoś mi to wyleciało z głowy ;)

OPIS:
wymiary 8,5 cm x 12 cm
materiał kanwa 20" średni fiolet + płócienko białe z mereżką
nici mulina Ariadna
spód haftu podklejony flizeliną
wstążeczka satynowa przepleciona przez mereżkę
wewnątrz sama lawenda suszona
czas 3 godz.


OPIS:
wymiary 8 cm x 11 cm
materiał kanwa 20" jasny fiolet + płócienko białe i jasne fioletowe
nici mulina Ariadna
spód haftu podklejony flizeliną
wstążeczka satynowa
wewnątrz sama lawenda suszona
czas 3 godz.


OPIS:
wymiary 7,5 cm x 11 cm
materiał kanwa 20" biała + płócienko jasne fioletowe
nici mulina DMC
wstążeczka satynowa
wewnątrz sama lawenda suszona
czas 8 godz.


OPIS:
wymiary 6,5 cm x 13,5 cm
materiał kanwa 20" biała + błyszczący fioletowy
nici mulina Ariadna
spód haftu podklejony flizeliną
koronka
wewnątrz sama lawenda suszona
czas 5 godz.


OPIS:
wymiary 4,5 cm x 14,5 cm
materiał kanwa 20" biała + śliski błyszczący w dwóch odcieniach fioletu
nici mulina Ariadna
spód haftu podklejony flizeliną
wstążeczka satynowa
wewnątrz sama lawenda suszona
czas 3 godz.

13 komentarzy:

  1. śliczne woreczki, mój faworyt- nr 3 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładne woreczki, a zapach lawendy czyni je jeszcze bardziej atrakcyjnymi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne! Ja też skłaniam się ku trzeciemu :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. dzięki Dziewczyny za miłe słowa no i za odwiedzinki :))
    kto jeszcze coś dopisze?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej jakie piękności lawendowe !

    OdpowiedzUsuń
  6. Beniu dziękuję za odwiedzinki i zapraszam ponownie :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ach jakie piękne woreczki...wspaniałe :) Jestem pod wrażeniem:) podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Woreczki piękne...jak miałabym wybierać to wybrałabym wszystkie! :) :P

    OdpowiedzUsuń
  9. dziękuję za komplementy pod adresem woreczków, choć nie są one znowu aż takie niesamowite, po prostu widziałam ładniejsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja cieeeeee!!! Tak mi się zakrzyknęło, jak zobaczyła woreczki :-) Śliczne są!

    OdpowiedzUsuń
  11. jeszcze raz ślicznie dziękuję :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Koleżanko jest możliwość udostępnienia tego wzoru wianuszka na woreczek?? Siedzę dniami i nocami w internecie i nic takiego nie mogę znaleźć :( a swieta sie zblizaja i chciałam kilka takich na prezenty wyszyc

    OdpowiedzUsuń

Każde Twoje słowo jest dla mnie cenne :)