kategorie:

wszystkie (869) zabawy (580) krzyżyki (572) mix technik (153) kartki (127) ogólnie (46) szydełko (36) hardanger (34) szyte (28) druty (18) Wielkanoc 2020-2021 (13) Wielkanoc 2022-2023 (9) Sampler (7) makrama (5)

piątek, 29 sierpnia 2014

Publikacja w Cross Stitch Card Shop issue 97

za którą otrzymałam, wraz z listem gratulacyjnym, wspaniały zestaw do stworzenia 20 kartek. Pakiet zawiera gotowe passe-partout z wyciętymi okienkami w 4 kształtach i dopasowane kolorem i rozmiarem koperty oraz naklejki z cyferkami, balonikami i napisem "Happy birthday".




Ale będzie zabawa :)
Dziękuję Medinie i Kim oraz specjalne podziękowanie kieruję do Laury.

Thank Medina and Kim and special thanks go to Laura
Thanks a lot!

Wszystkim życzę słonecznego weekendu
:)


46 komentarzy:

  1. Gratuluje! Widze, ze nagrod nadal nie zmieniaja, juz mam dwa dokladnie takie same zestawy - kartki + naklejki:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem, widziałam. Nie zmienia to faktu, że nagroda to przydatna, konkretna i przemyślana :)

      Usuń
  2. Droga pani, gratuluję, gratuluję!
    Miłej zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  3. A mi się strasznie podobają te sukienki! A już szczególnie ta w kropeczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi się najbardziej podobają moje osłonki i prezent, który dostałam. A potem dopiero właśnie te sukienusie.

      Usuń
  4. Lovely egg cosies, Violka, and congrats on being featured in the magazine - it is a great feeling seeing your work on those pages, isn`t it? ;) I love the card bundle you received too and can`t wait to see what beautiful greetings you`ll create with them! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukieneczki na okładce są fajne. Taką małą kopertkę to u nas strach wysłać. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze można ją włożyć do większej takiej zwykłej.

      Usuń
  6. Gratuluję!Wspaniały zestaw!Pozdrawiam i również słonecznego weekendu życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No, to jest nagroda! Gratuluję z całych sił i "troszku" zazdroszczę wspaniałej przyszłej zabawy...;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba sama sobie zazdroszczę he he he. Dzięki, Promyku :)

      Usuń
  8. Super nagroda ale będziesz czarować. ale ocieplacze na jajeczka godne publikacji superowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, wyczaruję pewnie... karteczki ;) Może nawet na roczek, albo na "60" i na "4" a może i coś świątecznego - zobaczy się w swoim czasie :)

      Usuń
  9. Cieszę się razem z Tobą :-) ależ będzie się działo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjemnie gdy ktoś jeszcze cieszy się razem ze mną :)

      Usuń
  10. Gratuluję publikacji i pięknej nagrody!
    Czerwona sukieneczka z okładki bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Anuś, tak sobie myślę, że chyba każdemu się one podobają, dlatego dali je na okładkę, jako wabik :)

      Usuń
  11. Gratulacje! Nagród nigdy dość. Pewnie coś z nich wyczarujesz.

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję i czekam na gotowe już karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję z całego serca:)
    Pozdrawiam ciepło i serdecznie -Gosia

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam to i ja przy okazji gratuluję. Jest czym się cieszyć. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Kochana. Także za wizytę i komentarz :)

      Usuń
  16. Dodam jeszcze, że trochę pozaglądałam i nacieszyłam oko. Szczególnie zwróciłam uwagę na kartki. Lubie je robić. Cudne, takie delikatne. No i wzory dla mnie nowe. Oj, nacieszyłam oko. Pozdrawiam jeszcze raz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybyś Iwonko potrzebowała któregoś z tych wzorków, to odezwij się :)

      Usuń
  17. Gratulacje :)
    Będziesz teraz miała co robić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) W sumie, wiesz jak jest, zawsze jest co robić, pomysłów setki, gorzej z czasem na ich realizację :)

      Usuń
  18. Gratuluję i podziwiam, zresztą jak zawsze:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Należało się! Bardzo się cieszę, że taka miła nagroda trafiła do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, wielkie dzięki. Czuję, że naprawdę się cieszysz wraz ze mną :)

      Usuń

Każde Twoje słowo jest dla mnie cenne :)