kategorie:

wszystkie (869) zabawy (580) krzyżyki (572) mix technik (153) kartki (127) ogólnie (46) szydełko (36) hardanger (34) szyte (28) druty (18) Wielkanoc 2020-2021 (13) Wielkanoc 2022-2023 (9) Sampler (7) makrama (5)

sobota, 24 listopada 2012

Moja zagraniczna publikacja

tego domku w Cross Stitch Crazy nr 171 :)


W nagrodę otrzymałam list gratulacyjny i minizestaw do wyszycia - drobny ale miły akcent.


 W ogóle zaskoczona byłam totalnie, bo nie miałam pojęcia, że wydawnictwo coś do mnie wysłało. Niespodzianka się udała!

Pozdrawiam wszystkich radośnie i dziękuję ze komentarze :)

12 komentarzy:

  1. Serdecznie gratuluję publikacji!
    na ten domek to napatrzeć się nie mogę:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. i ja rowniez gratuluje,a pierniczkowy mini hafcik na czasie...

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję :-) Piękny domeczek ;-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję! Domek przepiękny! Niespodziankę bardzo fajną Ci przysłali, akurat na czas przedświąteczny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje! Jest z czego być dumnym! Zwłaszcza że domek prześliczny. Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj, śliczniutki, bardzo gratuluję publikacji. Szkoda, że mam taki marny dostęp do tego pisemka! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje :) śliczny domek, a i hafcik niczego sobie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. GRATULACJE! Nic dziwnego, że opublikowali, bo domek świetny!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj!
    Gratuluję - domek zachwycił mnie już dawno. To jedna z moich Twoich ulubionych prac.
    Dobrze, że golfiak się udał :-) Cieszy mnie to.
    Pozdrawiam i dziękuje za odwiedziny u siebie
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  10. Brawo! Brawo! Brawo! :) Gratuluję. Domeczek prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń

Każde Twoje słowo jest dla mnie cenne :)