kategorie:

wszystkie (869) zabawy (580) krzyżyki (572) mix technik (153) kartki (127) ogólnie (46) szydełko (36) hardanger (34) szyte (28) druty (18) Wielkanoc 2020-2021 (13) Wielkanoc 2022-2023 (9) Sampler (7) makrama (5)

środa, 25 marca 2015

Publikacja w CSC issue 202

osłonek na jajka. Piegucha zapytała, który to już raz te osłonki są publikowane. Nie pamiętałam. Ale sprawdziłam, policzyłam i wyszło, że to ich trzeci raz w zagranicznej gazetce.
W nagrodę dostałam malutki zestaw do haftu:




Anka, dzięki za cynk!

Yvette, thank you! 

:)



21 komentarzy:

  1. Czyli jednak nie mam sklerozy:P To co? Wysylasz do reszty gazetek? :P
    Gratuluje jeszcze raz!

    OdpowiedzUsuń
  2. Te osłonki są super, nic dziwnego, że je tak eksploatują.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje! Osłonki to świąteczne dyżurne, skoro już trzeci raz :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się razem z Tobą :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje, Twoje osłonki są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję ! Osłonki są śliczne, nie dziwię się że są w gazecie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Malutki ale słodziutki :) Cieszę się, że doceniają Cię w świecie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. brawo. a niech jeszcze kilka razy drukują, a co.. są śliczne i na to zasługują!

    OdpowiedzUsuń
  9. To niesprawiedliwe, bo trzy razy już wykorzystali Twój pomysł, a dali Ci taki lichy prezent ...

    Moje gratulacje :).

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow! No to jest się czym chwalić!Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. szczęściara ! Powodzenia !

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulację i oby publikacji było jak najwięcej ;o) Z okazji Świat Wielkanocnych najserdeczniejsze życzenia zdrowia i szczęścia, radości oraz nadziei, którą przynosi budząca się do życia wiosna!

    OdpowiedzUsuń

Każde Twoje słowo jest dla mnie cenne :)