kategorie:

wszystkie (869) zabawy (580) krzyżyki (572) mix technik (153) kartki (127) ogólnie (46) szydełko (36) hardanger (34) szyte (28) druty (18) Wielkanoc 2020-2021 (13) Wielkanoc 2022-2023 (9) Sampler (7) makrama (5)

wtorek, 8 stycznia 2013

Publikacja w CSC issue 173

to znowu była całkowita niespodzianka - po prostu dziś wyjęłam ze skrzynki list od Sarah wraz z małym zestawem do wyszycia:


Motorower średnio do mnie pasuje, ale z pewnością powstanie z niego coś dla małego miłośnika motoryzacji -albo jakaś zawieszka, breloczek, podkładka - jeszcze się okaże jaka będzie potrzeba.

Teraz muszę upolować CSC nr 173, by zobaczyć, co tam w ogóle opublikowano. Jeśli ktoś ma dojście do tej publikacji/jakiegoś linka, to się ślicznie uśmiecham 
:)

Poradziłam sobie i mam zdjęcie moich Pierniczków w gazetce:


Dziękuję za Wasze miłe komentarze i pozdrawiam serdecznie.

25 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. W sam raz dla jakiegoś małego chłopca - tak myślę :)

      Usuń
  2. śliczny wzorek na chłopięcy drobiazg;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluje,a hafcik zawsze sie wykorzysta...

    OdpowiedzUsuń
  4. ale numer:)))) mogłabym nawet rzec, a nie mówiłam:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. super ten motor ;) miłośnikowi motoryzacji na pewno się spodoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ten numer ale nie wszystkie strony i nie widzę publikacji o Tobie :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Violu, gratuluję!!! Stajesz się sławna :) i cieszę się bardzo a tej wirtualnej znajomości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, Aniu, zawstydzasz mnie - miłe są te publikacje, ale do sławy to jeszcze daleko hehehe :)

      Usuń
  8. Ponownie uprzejmie bardzo proszę ;) o zdradzenie tajemnicy wykonania pierniczków, które już są sławne :)
    I wcale mnie to nie dziwi. Są rewelacyjne! Gratulacje!

    Bym sobie takie zrobiła na przyszłoroczną choinkę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam, pamiętam, nieskończony piernik leży w zasięgu ręki. Jak tylko wyszyję 4 kwadraciki uśmiechowe (tzn. zostały mi dwa) to skończę tego ciastka :)

      Usuń
    2. Wielkie dzięki, dobra kobieto :)

      Usuń
  9. Jupi! Gratuluję! ;-) Pierniczki pięknie prezentują się w gazecie! brawo ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow gratuluję, piękne pierniczki i w gazetce Twoje nazwisko, dumna jestem że jesteś "nasza"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosiu, uśmiechnęłam się na to "nasza" :)

      Usuń
  11. Wcale mnie nie dziwi ta publikacja :) Chyba już pisałam, że Twoje pierniczki najładniejsze z tych, które widziałam :)))
    Gratulacje szczere!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, pisałaś i miło mi, że nie zmieniłaś zdania jak na razie :)

      Usuń
  12. Gratuluję kolejnej publikacji!Pierniczki są super!

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje! Cudowne pierniczkowe ludziki nie sposób było nie zauważyć i dobrze, że zostały docenione przez Redakcję!

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluje publikacji i nagrody:) Szkoda, ze do CSCollection nie wyslalas, bo chyba stamtad byl ten wzorek, oni daja cenniejsze nagrody:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.... A mnie się podoba taka nagroda, tym bardziej, że najważniejsze jest to, iż docenili moją pracę.

      Usuń

Każde Twoje słowo jest dla mnie cenne :)