kategorie:

wszystkie (870) zabawy (581) krzyżyki (573) mix technik (153) kartki (127) ogólnie (46) szydełko (36) hardanger (34) szyte (28) druty (18) Wielkanoc 2020-2021 (13) Wielkanoc 2022-2023 (9) Sampler (7) makrama (5)

wtorek, 1 stycznia 2013

January - Lizzie Kate

to część składowa kalendarza, który składa się z dwunastu obrazków. Ja właśnie wyszyłam pierwszy z nich - Styczeń i cieszę się bardzo, że zdążyłam przed rozpoczęciem tego kalendarzowego. Miło się wyszywało ten minihafcik, który w moim wydaniu zajmuje tylko 6,3 cm x 5,2 cm (prostokąt wynika z nierówności tkaniny, która w tym wzorku niczemu nie przeszkadza). Bardzo mi się podoba taka "zamazana", przygaszona kolorystyka... no i mam nadzieję, że udało mi się ją zachować podczas doboru nici.

I oto rzeczony January - jak scenka wycięta z dziecięcej książeczki:

materiał len 23" naturalny
nici mulina Ariadna
czas 7,5 godz.
rozmiar 47x 47 krzyżyków

Pomysł na zagospodarowanie hafcików z tej serii już mam. Aż sama jestem ciekawa, czy nie ulegnie on zmianie przez tyle miesięcy...

Wszystkim dziękuję za piękne życzenia świąteczne i noworoczne. Każdemu i sobie także, życzę wszystkiego co najlepsze każdego dnia Nowego 2013 Roku :)


28 komentarzy:

  1. Hafcik śliczny! Ciekawa jestem jak go zagospodarujesz?
    Wszystkiego dobrego w całym Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  2. i na lnie, "maj gaś"! Podziwiam!
    Szczęśliwości w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uleńko gdzie można zobaczyć jakieś Twoje prace? Prowadzisz bloga?
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Fajny bałwanek. :) Nie kusi Cię wyhaftowanie całego obrazka od razu? Wszystkiego najlepszego na nowy rok!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, dziś już mogę powiedzieć, że kolejny miesiąc mam już wyszyty :) nie mogłam się powstrzymać...

      Usuń
  4. Prześliczny - wzory lizzie kate są stworzone wprost dla lnu ;o)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny bałwanek na moim ulubionym lnie! DOBREGO, SZCZĘŚLIWEGO ROKU ŻYCZĘ!

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładny:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczęśliwego nowego roku :))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny ten pierwszy obrazek z serii:) Oby z następnymi też Ci tak szybko poszło:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny hafcik :-) Jeszcze raz dużo szczęścia w Nowym Roku :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny bałwanek :) Czekam na kolejne miesiące :) To będzie piękny kalendarz :DDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko właśnie mam problem, bo nie wiem, czy można już opublikować post z kolejnym miesiącem...

      Usuń
  11. Piekny hafcik. Do siego roku!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego najlepszego w nowym roku!

    OdpowiedzUsuń
  13. Super hafcik :) Więcej takiej satysfakcji z hafcików życzę w 2013 roku!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny hafcik :) Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nowy Rok dobrze jeszcze się nie zaczął a u Ciebie praca wrze :). Bałwanek supcio !!! Jeszcze raz szczęśliwego Nowego Roku

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne to! Też jestem ciekawa, jak to zagospodarujesz.:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku Ci zycze,Te obrazeczki tez mi się bardzo podobają,może uda mi się wyhaftowac chociaż co drugi w tym roku.Okaże się.Planów nie robię bo i tak nic z tego nie wychodzi chociaż w głowie juz miejsca zaczyna brakowac hi,hi.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Renulko, skoro tak Ci się podobają, to możesz je potraktować jako przerywniki w innych pracach - wyszywa się bardzo przyjemnie, więc polecam :)

      Usuń
  18. Dziesięć, dziewięć … głośno liczę, a Tobie kochana życzę, niechaj wszystko o czym marzysz, w Nowym Roku się wydarzy! ;-)

    Bałwanek wygląda cudownie! ;-)

    Pozdrowienia :*

    OdpowiedzUsuń
  19. violka - proszę wyślij mi na maila swój adres - coś do ciebie poleci na ten Nowy Rok (mój mail na bocznym pasku bloga)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. elu :) - napisałam maila i oczywiście a propos naszej mailowej konwersacji poświęcę osobny post.
      Buziole :)

      Usuń
  20. Hej Kochana ;o) dziękuje za odwiedziny ;o) To jakiś len 28ct ale nie mam pojęcia jakiej firmy i gdzie kupiłam, leży u mnie spory kawałek więc postanowiłam go wykorzystać ;o) jak się dowiem jaki to konkretnie to dam Ci znać ;o)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkiego najlepszego:)))) niech się spełni...
    i zaczynamy na nowo hafciki;)))) super!

    OdpowiedzUsuń

Każde Twoje słowo jest dla mnie cenne :)