kategorie:

wszystkie (869) zabawy (580) krzyżyki (572) mix technik (153) kartki (127) ogólnie (46) szydełko (36) hardanger (34) szyte (28) druty (18) Wielkanoc 2020-2021 (13) Wielkanoc 2022-2023 (9) Sampler (7) makrama (5)

sobota, 12 października 2013

Świąteczny piesek

to malutki zestaw do wyszycia, który otrzymałam w nagrodę publikacji w Cross Stitch Crazy nr 181.
Wyhaftowałam go trzema nitkami muliny - nie wiem co mi strzeliło do głowy (?)  Bo choć nie wygląda to źle, to jednak jestem miłośniczką drobniutkich, jednonitkowych krzyżyków.


materiał kanwa 14ct biała
nici mulina DMC
czas 1,5 godz.
rozmiar 23 x 24 krzyżyków
 
Jeszcze nie wiem, jak wykorzystam tego psiaka. Może karteczka powstanie, może zawieszka, może...

Pozdrawiam słonecznie
:)

19 komentarzy:

  1. Słodki mikołajek :) też lubię drobny, jedno-nitkowy haft, no góra dwu-nitkowy ale Twój trzy-nitkowy psiak wygląda super!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję zwycięstwa! ;) Piesek jest uroczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj tam 1 nitka, 3nitkami wyszyty, tez wyglada slicznie !!! I jaka ma swiateczna czapeczke!

    OdpowiedzUsuń
  4. a mnie sie taki podoba,to nic że trzy nitki

    OdpowiedzUsuń
  5. Piesek jest po prostu rozkoszny!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulację, cudnie wiedzieć że tyle polek jest publikowanych ;o)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję publikacji a psiaczek jest świetny!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki słodki piesek !!:)Cudowny hafcik!Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje to musi być miłe uczucie być docenioną :) Piesek szałowy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny szczeniaczek, świątecznie się zrobiło...

    OdpowiedzUsuń
  11. Na kanwie 14 ct trzy nitki zapewniły brak prześwitów. Piesek cudaśny :)

    OdpowiedzUsuń

Każde Twoje słowo jest dla mnie cenne :)