kategorie:

wszystkie (566) krzyżyki (367) zabawy (296) mix technik (89) kartki (40) ogólnie (39) hardanger (33) szyte (20) makrama (4)

piątek, 25 października 2013

Wyniki konkursu "Kalendarz Ariadny"

okazały się dla mnie pomyślne, gdyż mój "Tęczowy Fraktal" został zauważony i doceniony przez Szanowne Jury:




Wyróżnienie sprawiło mi ogromną satysfakcję i było nagrodą za wiele godzin pracy, włożonej w ten projekt.
W ślad za nim dotarła też nagroda rzeczowa, która była wielkim zaskoczeniem. A czemu? Bo nigdy bym się nie spodziewała porcelany z Ćmielowa, już bardziej jakichś rękodzielniczych przydasiów ;)

Dostałam  bardzo stonowany 6-elementowy zestaw kawowy  Yvonne Cyklamen dla dwóch osób, oraz notes z długopisem (opatrzone logo Ariadny):




Cieszę się, że wybrano taki motyw na naczyniach, połączenie bardziej nowoczesnych napisów z bardziej tradycyjnym wzorem kwiatowym. I super, że nie ma żadnych złotych szlaczków.
Notes - bloczek, też już dostał przeznaczenie; będę w nim zapisywać swoje "złote myśli", czyli robótkowe pomysły.

Prezent bardzo mi się podoba :)
Dziękuję gorąco!

W tym miejscu chcę serdecznie podziękować osobom, które zagłosowały na moją pracę.
Buziaki dla Was
:)


Ps. komputera jeszcze nie naprawiłam...

26 komentarzy:

  1. Gratuluję wyróżnienia!!! Komplet porcelany jest naprawdę bardzo ładny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. No to gratuluję z całych sił! Wygrana jest bardzo stylowa, podoba mi się.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że doceniono Twoją pracę, bo na prawdę na to zasługiwała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję wygranej i wspaniałej nagrody!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję z całego serduszka!:) wyróżnienie w pełni zasłużone a nagroda przecudna!!!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje!
    A widzialas moje koraliki? Pytalas sie kiedys czy doszly, doszly juz dawno i na blogu pokazalam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje! Piękny porcelanowy komplecik,kawka musi smakować wyśmienicie w takiej ślicznej filiżance;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję serdecznie, wspaniała nagroda!

    OdpowiedzUsuń
  9. I think, I have missed something important! Anyway your goodies are looking great!
    Have a great weekend :)
    Hugs

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje!!! Głosowanie chyba przegapiłam :(
    Nagroda bardzo gustowna i elegancka, a notes zawsze się przyda.

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękna nagroda, gratulacje z całego serca ;o)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny prezent. Komplet rzeczywiście ładnie łączy motyw kwiatowy i te napisy. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje piękna praca więc i prezenty piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję wyróżnienia. Należało Ci się w 100% i to nie tylko za tą pracę. Wszystko co haftujesz jest idealne i dopracowane i robione nićmi Ariadny.
    Prezent super. Też mi się podoba ta porcelana.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję kochana!;-) Ciesz się Twoim sukcesem! Zasłużyłaś na każdy głos! :) Nagroda jest rewelacyjna! Pozdrowienia :-*

    OdpowiedzUsuń
  16. Super nagroda, gratuluję z całego serca pięknego wyróżnienia!

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny zestaw, kawka w takiej porcelanie będzie pyszniejsza! Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  18. Super prezent w nagrodę dostałaś taki delikatny wzorek na porcelanie naprawdę miła nagroda oj a jak kawka będzie w niej pysznie smakować :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję pracy, wyróżnienia i nagrody :) Miłe bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  20. Super! :) Cieszę się, że jury doceniło Twoją pracę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak ja Ci zazdroszczę :) i gratuluję jednocześnie :) Piękny serwis :) cieszę się, że Ci się udało :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję! Ten haft jest niesamowity:)

    OdpowiedzUsuń

Każde Twoje słowo jest dla mnie cenne :)