kategorie:

wszystkie (869) zabawy (580) krzyżyki (572) mix technik (153) kartki (127) ogólnie (46) szydełko (36) hardanger (34) szyte (28) druty (18) Wielkanoc 2020-2021 (13) Wielkanoc 2022-2023 (9) Sampler (7) makrama (5)

środa, 28 stycznia 2015

Publikacja w Cross Stitcher issue 288

o czym poinformowała mnie Piegucha - dzięki wielkie!
W tej kwestii na Ankę zawsze mogę liczyć i to bez żadnego proszenia się. Miłe to :) 
Oprócz naszych prac, pokazano prace innych Polek - całkiem zacne grono hafciarskie. Super!




O moich spersonalizowanych zawieszkach pisałam tutaj


Dziękuję za Waszą obecność a tak się bałam, że o mnie zapomniecie...
Buziaki!



23 komentarze:

  1. Gratuluję :)
    Cóż się dziwić, ze publikują...Przecież wykonujesz hafciarskie arcydzieła :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne i pomysłowe zawieszki. Gratuluję publikacji!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje Violu...dzięki Wam ,pękam z dumy..żem Polka :)
    Dziękuje Ci ,za miły komentarz na moim blogu...miło znowu Cię gościć :)
    Uściski :)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję publikacji! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widze,ze lista Twoich publikacji sie powiększa w zawrotnym tempie.Gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie :-) to w pełni zasłużone!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje :) Należało Ci się za śliczne zawieszki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Widziałam je w gazetce!Super:) Gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń

Każde Twoje słowo jest dla mnie cenne :)