kategorie:

wszystkie (869) zabawy (580) krzyżyki (572) mix technik (153) kartki (127) ogólnie (46) szydełko (36) hardanger (34) szyte (28) druty (18) Wielkanoc 2020-2021 (13) Wielkanoc 2022-2023 (9) Sampler (7) makrama (5)

sobota, 29 czerwca 2013

Publikacja w Cross Stitch Gold issue 102

w której wykorzystano mój komplet z kogutami - już całkiem sławny się zrobił ;) 
Tradycyjnie przysłano list oraz wspaniały zestaw do wyszycia firmy Dimension. Z chęcią go wyszyję  przed tegorocznymi świętami Bożego Narodzenia.

 

 Medina and Cross Stitch Gold - Thank you!


 Jest mi bardzo miło, że zaglądacie do mnie i zostawiacie komentarze. To najlepsza "zapłata" za publikowanie postów. Dużo słońca Wam życzę.
:)

21 komentarzy:

  1. super!! gratulacje a bałwan uroczy w rzeczy samej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję, bałwan wyjdzie na pewno super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana gratuluje, zestaw jest cudny, też mam go w swoich zbiorach ;o) Zazdroszczę Ci bo Ty masz oryginalne także niteczki do niego ;o)

    OdpowiedzUsuń
  4. Congratulations and the snowman design is lovely.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję! Koguty wspaniałe, więc się nie dziwię, że robią karierę :)
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję! Całkiem zasłużona nagroda, pamiętam, jak zobaczyłam twoje koguty po raz pierwszy i jak mnie zauroczyły.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny prezencik dostałaś :) Gratuluję publikacji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoje prace są piękne i bardzo oryginalne więc wcale się nie dziwię, że są doceniane i nagradzane.
    Gratuluję i wszystkie dobrego Ci życzę sympatyczna dziewczyno:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję publikacji! śliczny zestaw dostałaś:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne prace, więc nie dziwi mnie,że je uhonorowano. Podoba mi się i to bardzo metryczka,którą wcześniej pokazywałaś :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzę, że czeka na Ciebie piękny obrazek do wyhaftowania. :) Gratuluję. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję, fajna nagroda! :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Brawo! Komplet z kurczakami jest wypasiony, nic dziwnego, że stał się taki popularny :) buziak:*

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję publikacji i fajnej nagrody!

    OdpowiedzUsuń

Każde Twoje słowo jest dla mnie cenne :)