kategorie:

wszystkie (558) krzyżyki (362) zabawy (288) mix technik (84) kartki (40) ogólnie (39) hardanger (32) szyte (20) makrama (3)

niedziela, 23 czerwca 2013

Saszetki pachnące

lawendą, do szafy małej dziewczynki. Są w fioletowej tonacji i całkiem nieduże 8cm x 8cm. 
Co tu dużo pisać, pokażę zdjęcia:


 

Tak wyglądała praca w toku:

(opis dot. 1 szt haftu)
materiał kanwa 14" biała
nici mulina Ariadna
czas 1,5 godz.
rozmiar 16 x 16 (19 x 21) krzyżyków
     

Wszystkich Komentujących, Podglądających ukradkiem i jawnych Obserwatorów pozdrawiam bardzo serdecznie
:)

23 komentarze:

  1. Są przepiękne i dopieszczone w każdym detalu ;o)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla młodej damy idealne! Wydaje mi się, że czuję zapach lawendy :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne dziewczęce hafciki na woreczkach:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne pachnące zawieszki :)
    Pozdrawiam Sabina

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne ;)))
    I moja córka już na nie zachorowała ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne saszetki! Piękne:)
    Pozdrawiam serdecznie i posyłam moc uścisków w ten słoneczny czas!
    Peninia*
    ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  7. ale urocze. akurat do szafy takiej małej damy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczne saszetki! i w dodatku w moim ulubionym fiolecie:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnio widzę, że lawenda króluje na większości blogów:) Ale Twoje zawieszki są wyjątkowe!
    Piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale śliczne obrazki - jak dla mnie super i do tego takie urocze

    OdpowiedzUsuń
  11. Też już myslę o lawendowych saszetkach ale o takich dla małej dziewczynki nie pomyślałam. Są śliczniusie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. cudownie się prezentują! małe jest piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne drobiazgi :) Fajnie dobrałaś wzorki hafcików!

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczności! Ja też nie poprzestanę na jednej Veronique, o nie!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczne te saszetki na lawendę. Zachorowałam na nie. :).

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne zapachowe podusie! Wybrałaś fajną tkaninę na saszetki. Tworzy przyjemny dla oka kontrast z kolorystyką hafów.
    Super połączenie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Hello

    I'm a new follower of your blog.
    Your sachets are lovely, very pretty.
    Gorgeous birth sampler finish in your previous post (:

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękne te poduszeczki. Świetnie dobrałaś kolorki.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne, zakochałam się w nich od pierwszego wejrzenia! :-)

    OdpowiedzUsuń

Każde Twoje słowo jest dla mnie cenne :)