kategorie:

wszystkie (586) krzyżyki (383) zabawy (316) mix technik (96) kartki (41) ogólnie (39) hardanger (33) szyte (20) makrama (4)

środa, 11 marca 2015

Różana kosmetyczka

równiutko uszyta przez Elę właśnie trafiła do mnie, wraz ze śliczną karteczką i kilkoma miłymi słowami. Proszę, podziwiajcie:




 Kosmetyczka już trafiła do mojej jasnej, wiosennej torebki. 
Elu, dziękuję serdecznie, za taki kobiecy prezent!
:)

Miło mi, że dziecięca praca z poprzedniego postu również Wam się spodobała - dziękuję za liczne i wspaniałe komentarze.
Buziaki!



22 komentarze:

  1. Też mam nową kosmetyczkę od Eli !

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny prezent tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny prezent, a różana kosmetyczka doda uroku wiosennej torebce.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny i praktyczny prezent :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jjuz podziwiałam u Elki piękna kosmetyczka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna kosmetyczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Praktyczna, kobieca, delikatna. Miło mieć ją w swojej torebce. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dostałaś super przesyłkę :).

    OdpowiedzUsuń
  9. A proszę Cię bardzo, moja kobietko hi niech służy, a jak się wysłuży proszę pisać o nową :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna kosmetyczka :-)

    Zapraszam do mnie na dwa konkursy :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękny prezent! Do pozazdroszczenia.:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny i bardzo przydatny prezencik!

    OdpowiedzUsuń
  13. Romantyczna kosmetyczka. Bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. cudo!!!! wielki podziw dla autorki cudeńka!!! WOW! piękne!

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie ma jak dobra kosmetyczka :)

    OdpowiedzUsuń

Każde Twoje słowo jest dla mnie cenne :)