kategorie:

wszystkie (869) zabawy (580) krzyżyki (572) mix technik (153) kartki (127) ogólnie (46) szydełko (36) hardanger (34) szyte (28) druty (18) Wielkanoc 2020-2021 (13) Wielkanoc 2022-2023 (9) Sampler (7) makrama (5)

czwartek, 18 sierpnia 2011

Vervaco 95.514


to kolejny obrazek w sepii, który wyszywam. Do tego zmierzam:



Miałam trochę problemów z dobraniem nici - brakowało mi jednego koloru DMC i zmieniłam sobie kolory. Po 6 godzinach pracy uznałam, że coś te kolory są dziwne i za bardzo przypominają barwą kakao z mlekiem hehehe:



więc to wyprułam (oj, ciężko było!), po czym zaczęłam od początku, w innym miejscu na kanwie i już nićmi wg klucza (byłam w innym mieście i przypadkiem kupiłam brakującą mulinę). Haft zaczął się wyłaniać:



Oszacowałam, że będę na niego potrzebowała 33 godzin... przeliczyłam się... po takim czasie haft jest na takim etapie:



25 komentarzy:

  1. Podziwiam Cię za cieprliwość do długodystansowego wypruwania. A czym wypruwasz? Ja igłą do skóry :D
    Zawsze mnie intryguja te nitki zwisające w Twoich hafcikach. Domyślam się, że jest to parkowanie nitek. Chociaż widziałam to nieraz na zagranicznych stronkach to ciągle o co w tym chodzi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za odwiedziny Anetko :)... ja wypruwam zwykłą igłą do wyszywania (na szczęście nie wypruwam często)

    Parkowanie nici polega na tym, że wyszywa się wszystkie krzyżyki rzędami (najpierw ścieg podstawowy, a potem w drodze powrotnej kryjący) i nigdy krzyżyk pierwszy nie jest skończony przed krzyżykiem drugim (piąty przed szóstym, dziesiąty przed jedenastym itd). Dlatego każda nitka czeka (zaparkowana) na swoją kolej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny haft...podziwiam.Cudo!Dziękuję za odwiedzinki i miłe słowa. Pozdrawiam*

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny ten hafcik, ja też go wybrałam i ściągnęłam z chomikuj, ale się okazało że mam tylko zdjęcie a brak mi wzorku. Coś źle zrobiłam ,teraz już nie pamiętam gdzie to było. Twój już pięknie się wyłania:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kobietki dzięki za odwiedziny :)
    Mariola - wysłałam Ci wzorek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. oj ale pracochłonne ale jaki efekt już widać.

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj :)Wygrałaś pocieszajkę w moim candy -poproszę o adresik :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny obrazek powstaje!:) Dziękuje za odwiedzinki na blogu i udział w candy. Pozdrawiam - Kasia

    OdpowiedzUsuń
  9. elau, Kasiu - dziękuję :)
    Betty - dziękuję - już przedtem posłałam moje dane :)

    OdpowiedzUsuń
  10. unpocodepastaebasta :) - wysłałam do Ciebie maila..

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  13. Could you tell me the colours you have used for doing it? DMC numbers please,
    Thank you

    OdpowiedzUsuń
  14. Dear Violka,

    Could you tell me the colours you have used for doing This Vervaco 95,514? Could You write numbers to my mail jurgita.elsoniene@yahoo.com

    Thank You very much

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  16. hola, me podrias enviar el patron?? gracias
    Isa
    isabelnemet@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  17. sliczny;) tez zamierzam go wyszyc.
    jaka ilośc oczek ma mieć kanwa do tego obrazka?

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny.Mogę prosić o numery mulin,bo chciałabym wyszyć takie cudo na ślub mojego brata.Wzorek mam a jakoś nie mogę dobrać nici.stara1976@wp.pl Z góry dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja też dołączam się do prośby o nry nici DMC. Wzorek już mam. ania2882@interia.eu
    Gratuluję, piękna praca!

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna praca ,wzór ten mam ale chcialabym polskie odpowiedniki mulin,jeśli to możliwe to podaję adres agula73@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  21. poproszę o legende nici i jakiej firmy są do teog obrzka wraz ze wzorem akcul85@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  22. piękna praca a mogłabym prosić o legende nici i z jakiej firmy andzia131110@wp.pl Z góry bardzo dziekuje

    OdpowiedzUsuń
  23. czy mogę prosić o legendę nici i z jakiej firmy są andzia131110@wp.pl z góry dziękuje piękna praca

    OdpowiedzUsuń
  24. Witam
    Piękna praca, poszukuję odpowiedników mulin jak również samego wzoru. Czy mogłabym prosić o wysłanie?? kasia0616@wp.pl

    Pozdrawiam
    Kasia

    OdpowiedzUsuń

Każde Twoje słowo jest dla mnie cenne :)