kategorie:

wszystkie (870) zabawy (581) krzyżyki (573) mix technik (153) kartki (127) ogólnie (46) szydełko (36) hardanger (34) szyte (28) druty (18) Wielkanoc 2020-2021 (13) Wielkanoc 2022-2023 (9) Sampler (7) makrama (5)

poniedziałek, 27 sierpnia 2012

Nowa torebka


przyleciała dziś do mnie od Kasi w ramach naszej wymianki. Jest czarna, z bordowymi aplikacjami i przeszyciami, a w środku ma wesołą podszewkę w kwiatki. Są też cztery kieszonki, by drobiazgi nie plątały się po całej torbie.
Oprócz torebki w paczce znalazłam jeszcze piórnik (wykorzystywany będzie przeze mnie jako kosmetyczka) i dwie pary kolczyków - wszystko idealnie dobrane kolorystycznie.
Zresztą oglądajcie, podziwiajcie:



Kasiu trafiłaś w 10 :) Dziękuję serdecznie.

Ja dla Kasi zrobiłam metryczkę ale nie mogę jej jeszcze wysłać, bo na razie czekamy na tego dzidziusia :)

18 komentarzy:

  1. Torebka jest boska cudny wymiankowy prezencik otrzymałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow torebka jest super :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna, dopracowana torebka i jaka fajna kosmetyczka do tego.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne prezenciki Ci się trafiły :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna jest!
    Ślę słoneczne pozdrowienia i uśmiech serca pozostawiam*
    Życzę miłego dnia.
    Peninia ♥

    http://peniniaart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Taki prezent to super prezent!Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Torebka jest super! Też bym taką chciała :)
    Dziękuję że zaglądasz na mojego bloga. Ja na Twojego zaglądam już od dawna. Piękne prace wychodzą spod Twojej ręki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tak wspaniały komentarz :) Miło mi bardzo, zaglądaj nadal :)

      Usuń
  8. ja też bym taką chciała-świetna

    OdpowiedzUsuń

Każde Twoje słowo jest dla mnie cenne :)