kategorie:

wszystkie (870) zabawy (581) krzyżyki (573) mix technik (153) kartki (127) ogólnie (46) szydełko (36) hardanger (34) szyte (28) druty (18) Wielkanoc 2020-2021 (13) Wielkanoc 2022-2023 (9) Sampler (7) makrama (5)

poniedziałek, 18 marca 2013

Podkładki + fartuszki na butelki

czyli komplety na wiosenny, wielkanocny stół. 

Najpierw wyhaftowałam cztery pląsające koguty, a potem zasiadłam do maszyny i uszyłam fartuszki na butelki oraz patchworkowe podkładki na stół . 

Ponieważ głosowanie w konkursie Ariadny zostało zakończone, postanowiłam moje prace zaprezentować i tutaj:



(dot. każdego haftu)
materiał kanwa 23" biała
nici mulina Ariadna
czas 4 godz.
rozmiar 48 x 65 krzyżyków


Tkaniny są w pięknym zielonym kolorze, czego nie umiałam uchwycić na zdjęciu. No może na tym kolor jest lepiej widoczny:




Dodam jeszcze, że szyło mi się bardzo przyjemnie, choć za pierwszym razem dałam za dużo ociepliny do środka podkładki i musiałam pruć. Okazało się, że jedna warstwa gr.60 w zupełności wystarcza by podkładka ładnie leżała na stole i nie była ani za gruba, ani za wiotka. Z lamówką przy fartuszkach też nie miałam problemów ale fastrygowałam (czego unikam jak ognia nawet przy szyciu ubrań).
Stworzenie jednego kompletu (podkładka+fartuszek) pochłonęło 12 godzin


Miłego tygodnia życzę :)



46 komentarzy:

  1. Pląsające koguty są super.
    Zaraz usmiech się pojawia na twarzy:)
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurczaki sa boskie!!!!!A gdzie można wzorki namierzyć tych kurczaków?Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie posiadam wzoru w wersji elektronicznej, ale wiem, że to firma Anagram.

      Usuń
  3. Efektowne i bardzo eleganckie prace!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie świetne! Pięknie uszyte i super wzór! Skąd wzięłaś takiego zarąbistego kurczaka?:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Fartuszki są super! Bardzo fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześmieszne wzory:) Piękny komplecik.

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam okazję podziwiać je wśród prac konkursowych. Bardzo mi sie podobają! Mam schemat tych kurek i chodziło mi po głowie wyhaftowanie ich na karteczki, ale Twój pomysł z fartuszkami i podkładkami bardzo mi się podoba. Jestem zdziwiona podanym czasem wykonania. Jeśli w ten czas wliczyłaś haft, to mój podziw przekracza wszelkie granice przyzwoitego podziwu :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak mi wyszło, że 4 godziny wyszycie jednego koguta + 2 godziny na uszycie jednej rzeczy. Ale to tylko to co siedziałam przy maszynie. Nie liczyłam rozplanowywania, obliczania, wycinania, rozprasowywania, klejenia flizeliny itp.
      Pewnie ktoś kto hurtowo od lat szyje takie podkładki albo zajmuje się patchworkiem uszyłby to w 1 godzinę... może... Mnie zajęło to dłużej :)

      Usuń
    2. Dla mnie wyszycie takiego kurczaka w 4 godziny - niewykonalne. PODZIWIAM!

      Usuń
  8. :-D świetne te koguty, wyglądają jakby były po kilku głębszych ;-)super motywy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie tak wyglądają, mają roztańczone nie tylko nóżki i skrzydełka, ale i oczęta heheheh

      Usuń
  9. Rewelacyjne! Zazdroszczę takiego pięknego kompletu!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten kogut jest cudowny. Od razu buzia sie usmiecha :) akurat wczoraj ogladalam parce na tym konkursie i wlasnie twoje kogut y zapamietalam :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi bardzo - mam nadzieję, że zagłosowałaś :)

      Usuń
  11. Piękne, piękne i jeszcze raz piękne!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, I am so impressed!
    They are looking gorgeous indeed!
    Spring is in the air :))))
    Hugs and kisses!

    OdpowiedzUsuń
  13. Violu jestem zachwycona!!! Świetne są te fartuszki. Czy mogłabym poprosić o wzorek - edzik.cz@wp.pl. Dziękuję i pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Edytko droga, właśnie nie mam w komputerze tego wzoru :( Jest firmy Anagram.

      Usuń
  14. Piękne są te podkładki!
    a fartuszki na butelki po prostu rewelacyjne!:)
    piękny komplet!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Pomysłowo i uroczo podkładki są eleganckie, a fartuszki bomba pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne, precyzyjnie wykonane wiosenne ozdoby stołu! Pomysł z fartuszkami jest rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  17. No,pomysł super.Czegoś takiego jeszcze nie widziałam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. wspaniałe kompleciki...warto było takie stworzyć...gratuluję...

    OdpowiedzUsuń
  19. Ależ fajne! :) Uśmiechałam się patrząc na te zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny zestawik stworzyłaś!!! Kuraki obłędne :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Jakie mega super hiper kurczaki ;o) Wspaniały komplet ;o)

    OdpowiedzUsuń
  22. No nie! Idę sobie wpaść w kompleksy! O! :-D

    OdpowiedzUsuń
  23. Wesolutka gromadka :), fajny efekt uzyskałaś.

    OdpowiedzUsuń
  24. Rewelacyjny! Prawdziwy majstersztyk!

    OdpowiedzUsuń
  25. fantastyczne!!!!!!!!!!!!! cudny komplet!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. CUDO CUDO CUDO! :-) Wciąż nie mogę się nadziwić, że z muzycznych kurczaków wyszło takie cudeńko!:) Widzę, że jutro ogłoszą wyniki konkursu, powodzenia! Trzymam kciuki!!!!!!!! :***

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajne kurki.
    Pozdrawiam Sabina

    OdpowiedzUsuń
  28. Wspaniały pomysł, piękne hafciki.

    OdpowiedzUsuń
  29. Super pomysł i piękne wykonanie

    OdpowiedzUsuń
  30. zazdroszczę talentu


    paulapearls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. jakie super zestawy... :)

    dawno u Ciebie nie byłam, a tu tyle ładnych rzeczy powstało...

    świetne i jak ładnie wykończone :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Fantastyczny pomysł! Świetnie to wygląda :-)
    Pozdrawiam
    Ola - Lexie's Art

    OdpowiedzUsuń
  33. Fantastyczny ten fartuszek na butelkę :) Pierwszy raz taki widzę :) I motyw kuraka też świetny :)

    OdpowiedzUsuń

Każde Twoje słowo jest dla mnie cenne :)