kategorie:

wszystkie (870) zabawy (581) krzyżyki (573) mix technik (153) kartki (127) ogólnie (46) szydełko (36) hardanger (34) szyte (28) druty (18) Wielkanoc 2020-2021 (13) Wielkanoc 2022-2023 (9) Sampler (7) makrama (5)

sobota, 20 września 2014

Angry birds - Niebieski

tzn. ja go tak nazwałam, po odcieniu karnacji. Mnie się wydaje, że on się uśmiecha i ma figlarne oczka ;)


materiał kanwa 14 ct. biała
nici mulina Ariadna
czas 7,5 godz.
 rozmiar 58 x 56 krzyżyków


I jeszcze kilka innych ujęć tej "groźnej"ptaszyny:





Pewnie zauważyliście na pierwszym zdjęciu logo zabawy SAL-owej, a z prawej strony bloga umieściłam link do tej zabawy. Kliknijcie i zapoznajcie się z regułami. Ja ze swej strony bardzo zachęcam do przyłączenia się.


Dziękuję za miłe słowa, które pozostawiacie w komentarzach. Dzisiaj i jutro życzę wszystkim słonecznej pogody, wszak to ostatnie letni weekend w tym roku. 
:)


26 komentarzy:

  1. Lux torpeda z Ciebie :))) Fajny ptasior! U mnie na kanwie Minnie Mouse :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Aniu, mam nadzieję, że inna od tej na moim tamborku ;) A zresztą, wzorki i tak się będą powtarzać.

      Usuń
    2. No właśnie, to przecież nie ma znaczenia, kołderek będzie wiele :)

      Usuń
    3. Tak, masz rację :) W pierwszej chwili zapomniałam, że to na SAL bo własnie byłam na Kołderkowie i pomyślałam, że wyszywamy na zapisową kołderkę ;)

      Usuń
  2. Wow! Już masz jeden kwadracik!!! Nieźle :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny ptaszek! Jesteś niezawodna w tej akcji :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Szybka jesteś. Ja pracuję nad pierwszym haftem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Po cichu od dawna podejrzewam, że masz turbodoładowanie albo pomocników!
    Tempo jak dla mnie masz zabójcze, ptasior świetny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super hafcik, w super szczytnym celu. Mam zamiar się przyłączyć. Ja wybrałam sobie czerwonego ptaszorka ;).

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny,sympatyczny niebieski ptak

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo wesoły i sympatyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kołderka z takim ptaszkiem to będzie rewelacja!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, express ! I znów poczynisz ze dwadzieścia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale fajne!:) Mój mały kuzyn jest wielkim fanem serii. Nawet kazał się raz zawieźć do kiosku, żeby te karty kupić. xD W przedszkolu wymieniają się tymi kartami. Heh jest sezon na ptaszorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super! :) mam od Chagi wzorki świnek, zabieram się za nie niedługo. Teraz haftuję Myszkę Miki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny jest, a u mnie żółty jest gotowy i zielony sie xxx.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Ptaszorek świetny i masz rację, że się łobuzersko uśmiecha1 Pozdrawiam i dziękuję za miłe słowa!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ptaszek jest super, może kiedyś wychlustujesz maje albo świnkę Peppe czyli ulubionych bohaterów mojego "Kociątka". Bardzo lubię patrzeć na twoje prace są takie dopracowane!
    Pozdrawiam i zapraszam
    www.manufakturakotekann.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, Maję i Gucia już wyszywałam (zakładki do książek) :)

      Usuń
  16. Ja zawsze mam zaległości i przeglądam posty...od tyłu..i widzę, że to trzeci już kwadracik...podziwiam..wielkie serducho masz:)

    OdpowiedzUsuń

Każde Twoje słowo jest dla mnie cenne :)