kategorie:

wszystkie (870) zabawy (581) krzyżyki (573) mix technik (153) kartki (127) ogólnie (46) szydełko (36) hardanger (34) szyte (28) druty (18) Wielkanoc 2020-2021 (13) Wielkanoc 2022-2023 (9) Sampler (7) makrama (5)

niedziela, 8 marca 2015

Przywoływanie wiosny według Oliwki

 nie ma wyjścia. No musi przyjść. Moja siostrzenica (4 latka i 4 miesiące) w swojej pracy zastosowała kilka znanych sobie technik plastycznych. 
A co się dzieje na jej obrazku? A no dzieje się typowy wiosenny dzień. 
Na błękitnym niebie (wydzieranka z papieru kolorowego) świeci uśmiechnięte słoneczko (kuleczki piankowe) i fruwają ptaszki i motylek (piankolina). W dole zieleni się łąka (farbki plakatowe), już pięknie rozkwitają różne gatunki kolorowych kwiatów (ostrużyny kredkowe i plastelina), na drzewku też się pojawiły białe pąki - bazie? (też piankolina).




A oto i nasz kochany łobuziak ze swoją "Wiosną" 




Praca została wykonana celowo na wiosenne wyzwanie "Małych Szufladek".




Jestem zachwycona tą pracą, za pomysłowość, za swoisty kolaż i za estetykę wykonania. Ale może ja jestem nieobiektywna ;)


p.s. jest godzina 19:04 i właśnie się dowiedziałam, że Oliwce mama pomagała przy wciskaniu w plastelinę ostrużyn ołówkowych, bo te się mocno łamały w małych rączkach...

Pozdrawiam słonecznie i życzę bardzo miłej niedzieli!
:)



16 komentarzy:

  1. Twoja siostrzenica, to bardzo zdolna młoda kobietka :)
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie! a najładniej wygląda pomalowana Oliwka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna praca, bardzo fajny pomysł, wykonanie super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Patrząc na obrazek nic innego nie można sobie pomyśleć jak: chcemy już wiosny! Jak dla mnie pomysłowość ogromna i te kolory... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. naprawdę pomysłowa praca-brawo

    OdpowiedzUsuń
  6. Praca zachwycająca! Stwierdzam obiektywnie. U mojego synka (prawie równolatka) zupełnie inna tematyka prac :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba pomysłowość małej artystki. Praca naprawdę piękna mówiąc obiektywnie, a sama artystka - piękna. Pozdrawiam i życzę wszystkiego najlepszego z okazji naszego święta:)

    OdpowiedzUsuń
  8. No, powiem Ci, że jak na 4-latkę, to wykonała świetną pracę :).

    Ale jej oczka zrobiłaś ;).

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna praca, świetne zastosowanie wielu technik, dziękuję za zgłoszenie do wyzwania w Szufladzie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna praca :-) Wiosenna i wesoła:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. To się nazywa przywoływanie wiosny! Piękny obrazek, pozdrowienia dla zdolnej artystki :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak teraz takie świetnie prace, to co będzie później ? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdolna Oliwka, aż szkoda że ty m razem nie doceniona praca, bo pomysł i wykonanie super to nie to samo co naklejenie gotowych motylków :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastyczna praca, a wykorzystanie wiórków z kredek jest rewelacyjnym i jakże oryginalnym pomysłem :) Gratuluję małej, zdolnej Oliwce :)

    OdpowiedzUsuń

Każde Twoje słowo jest dla mnie cenne :)