kategorie:

wszystkie (870) zabawy (581) krzyżyki (573) mix technik (153) kartki (127) ogólnie (46) szydełko (36) hardanger (34) szyte (28) druty (18) Wielkanoc 2020-2021 (13) Wielkanoc 2022-2023 (9) Sampler (7) makrama (5)

wtorek, 30 czerwca 2015

Pies Beagle

wyszyty na białym tle, a na zdjęciu wychodzi albo brudny szary, albo brzydki niebieski. Musicie uruchomić swą wyobraźnię, by tę biel zobaczyć:


 materiał: kanwa 14ct. biała
nici: mulina Ariadna
czas 7,5 godz.
 rozmiar 50 x 48 krzyżyków


A tak wyglądał bez konturków. Akurat tutaj backstitche nie były aż takie niezbędne.




Dziękuję za Waszą obecność i miłe słowa!
:)



29 komentarzy:

  1. Fajny psiak :) Niestety z tymi zdjęciami tak jest...rzadko oddają prawdziwe kolory, nad czym sama często ubolewam publikując swoje posty :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczny, uwielbiam te pieski! Sa takie sliczne i slodkie... Hafcik wyglada cudnie. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest słodki :) zdjęcia nigdy nie oddają całego uroku, tak jakbyśmy sobie tego życzyły :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Według mnie backstitch zawsze są potrzebne! :) Urocza psinka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Biel wychodzi lepsza, jeśli położy się biały obiekt na szarym tle :)
    Bile to moja ulubiona rasa psów, więc hafcik oglądam z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za informację o tym szarym tle. Muszę zapamiętać i wypróbować następnym razem. Bo pewnie jeszcze nie raz będę wyszywać dla Kołderkowa :)

      Usuń
  6. cudny psiaczek - nie przjmuj się fotką -- ze kanwa zmieniła kolor pod wpływem flesza = buziaki śle Marii

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak jak i poprzednim razem gdy go prezentowałaś (a może to drugi z tego samego wzorku), stwierdzam że jest super. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To inny haft, tam były dwa mniejsze pieski :)

      Usuń
    2. Dwa mniejsze też tam są, może Ci się przez pomyłkę wkleiły i tego. :)

      Usuń
    3. Dzięki dobra kobieto :) Rzeczywiście zbliżenie na mordkę wkleiłam tam nie tego pieska co trzeba ;)

      Usuń
  8. Fajny psiak. Widzę, że kolejny kwadracik na Kołderki :)
    U mnie kanwa jest biała.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie wyszedł.Potwierdzam,że jest to przykład haftu,gdzie z backstitche można by było zrezygnować,ale niewątpliwie z, jest dopieszczony ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale dodały takiej subtelności... Ślicznie wyszyłaś tego psa.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. niezły psiak,fajnie ci wyszedł

    OdpowiedzUsuń
  12. no, psisko jak się patrzy. Przesympatyczny, niezależnie od tła.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaka śliczna psinka, super Ci wyszedł ten piesek :).

    Wiolu też byłam zdziwiona, że w Pradze, gdzie są same stare budynki ktoś zgodził się wybudować takie coś jak "tańczące domy". Najlepsze jest, to, że są one jednym z głównych punktów do zwiedzania ...
    Z każdej strony tych "domów" jest stara architektura ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudno, nie ja wybudowałam, nie ja zburzę. Ale jestem na nie. Takie nowoczesne budynki, jako ciekawostki powinny być stawiane w innym miejscu, w innym otoczeniu - tak mi się wydaje.

      Usuń
  14. bardzo podobny do poprzednio prezentowanych pieskow. pochodzi z tej serii?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. W jednej książeczce jest sporo różnych piesków. Jak chcesz, to pisze, prześlę Ci wzorki :)

      Usuń
  15. E tam..u mnie jest bielutki..i bardzo ładny:)

    OdpowiedzUsuń

Każde Twoje słowo jest dla mnie cenne :)