kategorie:

wszystkie (870) zabawy (581) krzyżyki (573) mix technik (153) kartki (127) ogólnie (46) szydełko (36) hardanger (34) szyte (28) druty (18) Wielkanoc 2020-2021 (13) Wielkanoc 2022-2023 (9) Sampler (7) makrama (5)

poniedziałek, 5 października 2015

Kartka chłopięca na 2 latka

z misiem Fizzy Moon z guziczkowym pępuszkiem:


materiał kanwa 16 ct. biała
nici mulina Ariadna
czas 2,5 godz.
rozmiar 28 x 25 krzyżyków




Bez backstichy obrazek byłby totalnie bez wyrazu:




***

wer.2

wer.1


Zastanawiam się, czy dobrze robię, że niekiedy rozjaśniam zdjęcia, wtedy gdy na moim monitorze wyświetlają się zbyt ciemne. Powiedzcie mi proszę - na podstawie dzisiejszych fotek - w której wersji wyglądają najlepiej:

wer.3

Dziękuję i pozdrawiam bardzo słonecznie.
:)



28 komentarzy:

  1. Ale śliczna! Mam wrażenie, że wypracowałaś już swój styl kartkowy i rozpoznałabym je wszędzie.:) Wersja 1 - tak stawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna! Wspaniała pamiątka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Widze, ze szalejesz z karteczkami i naklejkami z Card Shopa:P
    Nie pomoge Ci ze zdjeciami, ale powiem ze te co publikujesz sa ok.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka piękna, miś cudowny.
    Super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Meeega urocza kartka, baloniki są extra :) Ja też czasami rozjaśniam zdjęcia, zwłaszcza gdy robię je w pochmurny dzień. Podoba mi się wersja 2, taka pośrednia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo uroczy misiaczek, super kartka ;)

    wer. 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ahhh...te misie :)
    Władają naszymi sercami bez względu ,czy jesteśmy młodzi czy starzy :)
    Piękna karteczka.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna, powodzenia w wyzwaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. jaka śliczna i słodka! to dla Antosia?;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniała karteczka :)
    Obstawiam wersję nr 2...chyba najbardziej optymalna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne są ,te Twoje misiaki ...a jako całość w karteczce wyglądają uroczo :)
    Jak Piegucha wspomniała...zdjęcia opublikowane są bardzo ładne ,choć pierwsza wersja ,nieco rozjaśniona..dodaje tej wyrazistości :)
    Doczytałam,że jesteś z Sosnowca..ja również ;)
    Pozdrowienia dla krajanki ;) :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna kartka :)
    Może te po lewej zdjęcia lepsze............ Ja niestety sama sobie nie radzę ze zdjęciami. Każdy monitor co innego z resztą pokazuje.

    OdpowiedzUsuń
  13. Na twoim miejscu stawiałabym nie tyle na rozjaśnienie, co na ujęcie koloru niebieskiego, by "białe tło, czyli kanwa, było bielsze" ;) Misiek świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastyczna kartka i misio uroczy :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna kartka, Fizzy Moon dla dwulatka jest idealna :) Ja też rozjaśniam, więcej widać i zdjęcia lepiej wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przesliczna karteczka. Powodzenia w wyzwaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna karteczka.
    Zawsze rozjaśniam i wyostrzam zdjęcia - nawet sobie nie wyobrażam dodawania ich bez obróbki. Na moim monitorze wersja 1 wygląda najlepiej.

    OdpowiedzUsuń
  18. Zrobiłaś super kartkę. Miśka dobrałaś idealnie :).

    Też niekiedy rozjaśniam zdjęcia. Mi się podoba wersja numer 1 i 2.

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajna,słodka kartka ;) Jestem za 1 ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. super slodziak

    z tym moim misiakiem myslalam,zeby w mala rameczke dla Zuz do powieszenia zrobic :)

    ja tez jestem za lekkim rozjasnianiem, kontrastowaniem zdjecia. widac, ze ktos popracowal nad zdjeciem i chce lepiej wyeksponowac swoje dzielo. Tym b w przypadku krzyzykow

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Misiak świetny a karteczka rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękna karteczka!!! Brawo!!! :)

    OdpowiedzUsuń

Każde Twoje słowo jest dla mnie cenne :)