kategorie:

wszystkie (870) zabawy (581) krzyżyki (573) mix technik (153) kartki (127) ogólnie (46) szydełko (36) hardanger (34) szyte (28) druty (18) Wielkanoc 2020-2021 (13) Wielkanoc 2022-2023 (9) Sampler (7) makrama (5)

środa, 1 sierpnia 2018

Saszetka lawendowa

jako dodatek do prezentu :)



nici: kordonek nowosolski różowy gr 4
szydełko: C.F.I. nr 10
czas: 1 godź.
susz: 14 g
wielkość: 7 x 9 cm






Saszetka została wręczona wraz z kosmetykami, więc śmiało zgłaszam ją do zabawy Renatki:





Takim upałem straszono na dziś, a tu chmury od rana i chłodniejszy poranek. Liczę, że się wypogodzi.
Do następnego razu!
:)



13 komentarzy:

  1. Ozdabia i ładnie pachnie, czyli fajny upominek:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna saszetka która ozdobiła torebkę.
    U nas ciągle nieziemskie upały a bocznicami gdzieś tam leje, a tu nic

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny ten kwiatuszek na niej. Musze kupić lawendę i porobić saszetki na zimę :) dziękuję za inspirację!

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietna saszetka :) bardzo mi sie podobaja ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem dlaczego, ale mam wrażenie, że niektóre komentarze nie dochodzą. Ten post na pewno komentowałam a komentarza nie ma :(
    W takim razie napiszę, że bardzo ładnie prezentuje się ta saszetka.

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny pomysł na prezent:)
    ja osobiście bardzo lubię lawendę:)
    dziękuję za udział i przepraszam, że tak późno, ale dopiero dzisiaj zaczęłam nadrabiać zaległości:)

    OdpowiedzUsuń

Każde Twoje słowo jest dla mnie cenne :)