kategorie:

wszystkie (870) zabawy (581) krzyżyki (573) mix technik (153) kartki (127) ogólnie (46) szydełko (36) hardanger (34) szyte (28) druty (18) Wielkanoc 2020-2021 (13) Wielkanoc 2022-2023 (9) Sampler (7) makrama (5)

poniedziałek, 11 listopada 2019

Gerbery na początku listopada

w których przybyło 970 nowych krzyżyków:





Chciałabym pokazać większy przyrost... ale dobre i to:





Tak było a tak jest:





I banerek zabawy Anii:




***

Dziękuję za odwiedziny i komentarze, które czytam z wielką przyjemnością.
Pozdrawiam!
:)



14 komentarzy:

  1. Przybywa :) Powodzenia Violka <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Za sprawą jasnych kolorów trzeba się uważnie wpatrywać,żeby dostrzec postępy.
    Wyszywanie to przyjemność, a nie obowiązek, więc ważne żebyś czerpała z tego satysfakcję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Najważniejsze, że z każdym miesiącem krzyżyki przybywają :-)
    serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. 970 to całkiem sporo krzyżyków :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie potrafię takich rzeczy robić ;) powodzenia w kontynuowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ważne że przybyło i to całkiem sporo.

    OdpowiedzUsuń
  7. Tyle krzyżyków to postęp znaczący, Violu!
    Wiem, ze szybko się uwiniesz, a to, co widzę, już mi się podoba :-)
    Cieplutko pozdrawiam i uśmiech zostawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. zawsze do przodu :)))
    miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ile gerberow zostalo do wyszycia? Piekny przyrost! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nooooo. Nieżle idzie :0. Będzie piękny haft

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow....dawno mnie nie było. Widzę, że sporaca praca posstaje. Jestem ciekawa efektu końcowego!!!😊

    OdpowiedzUsuń
  12. Dla mnie to mistrzostwo świata. Pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzięki za odwiedziny☺️ ogromny projekt ten haft, jestem ciekawa jak będzie wyglądał. Bardzo dużo krzyzykow,czekam na resztę.

    OdpowiedzUsuń

Każde Twoje słowo jest dla mnie cenne :)