kategorie:

wszystkie (873) zabawy (584) krzyżyki (576) mix technik (153) kartki (127) ogólnie (46) szydełko (36) hardanger (34) szyte (28) druty (18) Wielkanoc 2020-2021 (13) Wielkanoc 2022-2023 (9) Sampler (7) makrama (5)

piątek, 3 lipca 2020

Kartka z wykluwającym się kurczakiem (nr 2)

tym razem wiodącym kolorem jest niebieski:



materiał kanwa ecru 14ct.
nici mulina Ariadna
czas ... godź.
rozmiar 41 x 55 krzyżyków



Kartkę zgłaszam do wyzwań: Primitive Moon oraz do Ani (rzuty kostką wskazały na "paski" a paski są na skorupce jajka):





***

Słoneczności ślę i dziękuję za miłe komentarze!
:)



28 komentarzy:

  1. Swietny jest! Na poczatku przeczytalam z "wyluzowanym" kurczakiem zamiast z "wykluwajacym sie" i nawet zamiast skorupki na glowie, zobaczylam kapelusz ;) swietny kurczak... w obu wersjach ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zawsze wpadam i się zachwycam! :) Przyjemnego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super kurczak! Świetna karteczka. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny haft :) Będziesz już zabezpieczona na przyszły rok
    Pozdrawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Śmieszny ten kurczak, ale mi się podoba. Super kartka:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Karteczka bardzo ładnie wpisuje się w oba wyzwania.
    Pozdrawiam cieplutko, Violu :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna kartka a kurczak obłędny :-) pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. widzę, że Ty jak ja zapasy robisz odpowiednio wcześniej. Kurak mega.

    OdpowiedzUsuń
  9. Czyżbyś robiła serię kolorowych karteczek? 😀 bardzo podoba mi sie ten pomysł z kurczaka mi na kolorowym tle, pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczna! Kiedys też próbowałam się tym zajmować, ale chyba jednak nie mam tyle cierpliwości. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rozmawiał mnie ta skorupka na główce...

    OdpowiedzUsuń
  12. Super wyszedł ten kurczak :D Świetna kartka :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. jaki spryciarz z tego kurczaka :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Violu jesteś szybka jak błyskawica, już masz gotową karteczkę dla Małgosi! 😊
    Kurczak fajny kolorowy, śliczna karteczka powstała !:)
    Pozdrawiam słonecznie 😊🌺

    OdpowiedzUsuń
  15. Zabawny kurczaczek😊 Kartka w całości pięknie się prezentuje!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale piękna! Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  17. To je milá, kuriatková pohľadnica :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudna karteczka. Kurczak zaraża radością. Pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
  19. Haft świetny na wielkanocną kartkę. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  20. Mało brakowało, a miałybyśmy tego samego kurczaka. ha ha przy takej ilości wzorów obie wybrałyśmy ten sam stary wzór kurczaków. Najpierw miałam zrobić właśnie tego kurczaka ale zabrakło mi jednego koloru i zdecydowałam się na innego z serii.

    OdpowiedzUsuń
  21. Rewelacyjny, zawadiacki kurczaczek i jakoś mu tak dobrze z dzioba patrzy;)
    Karteczka śliczna i urocza jak zawsze:)
    Uściski serdeczne.
    K.

    OdpowiedzUsuń

Każde Twoje słowo jest dla mnie cenne :)