kategorie:

wszystkie (870) zabawy (581) krzyżyki (573) mix technik (153) kartki (127) ogólnie (46) szydełko (36) hardanger (34) szyte (28) druty (18) Wielkanoc 2020-2021 (13) Wielkanoc 2022-2023 (9) Sampler (7) makrama (5)

wtorek, 8 września 2020

Zakładka z Łosiem

mieszkańcem lasu, aczkolwiek rzadkim raczej:





(dot. samego haftu)
materiał len naturalny 23ct.
nici mulina Ariadna
czas 8 godz.
rozmiar 31x87 + 23x12 krzyżyków



To kolejna całkiem moja zakładka (poza obrazkiem, który przerobiłam na schemat). Mam nadzieję, ze się Wam spodoba i że wkrótce znajdzie się w jakimś nowym domku.

Zgłaszam Rogacza na wyzwanie w Szufladzie:





***

Pozdrawiam, Kochani!
:)



19 komentarzy:

  1. Dawno mnie tu nie było ale coś mi się wydaje, że zakładki też dawno nie było. Ale mi się trafiło! Jestem fanką Twoich perfekcyjnie wykończonych zakładek❤😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
  2. Łoś jest cudny! Cóż za oczęta :) Świetna zakładka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Te oczy🤣... tak wygląda, jakby był zdumiony, że go ktoś w książce odkrył.

    OdpowiedzUsuń
  4. Łoś wyjrzał z lasu i bardzo się zdziwił :)Świetna zakładka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Prawie jak renifer 😉 Do moich książek o Norwegii by pasował 😉❤️

    OdpowiedzUsuń
  6. Violuś no pewnie, że podoba się :)). Nie ma innej opcji - ten rogacz jest tak sympatyczny, że aż buzia sama śmieje się na jego widok :)). Dziękuję za udział w Wyzwaniu Szuflady :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z taką zakładką już nigdy nie zmrużysz oka nad książką ;D
    Cudny rogacz, niesamowicie sympatyczny i poprawiający humor. Zakładka wyszła super.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie takie rzadkie te rogacze, nawet w naszych miastach się pojawiają wygonione przez piły z lasów.
    Piękna zakładka <3 Życzę powodzenia w wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zakladka, u mnie losiow duzo.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna zakładka. :)
    Łosiu ma piękne oczy :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  11. Urocza zakładka :) Aż chce się czytać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sympatyczny łoś! Witam w wyzwaniu Szuflady.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ świetny ten łoś.... Taki łoś, to jest ktoś! ;-)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń

Każde Twoje słowo jest dla mnie cenne :)