kategorie:

wszystkie (872) zabawy (583) krzyżyki (575) mix technik (153) kartki (127) ogólnie (46) szydełko (36) hardanger (34) szyte (28) druty (18) Wielkanoc 2020-2021 (13) Wielkanoc 2022-2023 (9) Sampler (7) makrama (5)

wtorek, 12 stycznia 2021

Kartka z zającem i motylkiem

w wiosenno-wielkanocno-kolorowym wydaniu:

materiał kanwa biała 13ct.
nici mulina Ariadna
czas ... godź.
rozmiar 35 x 36 krzyżyków





Tu na zdjęciu widać, jak kartka "się robiła":


Kartkę posyłam na blogowe wyzwania u Primitive Moon i KTM:





***


Dziękuję za Wasze odwiedziny i pozostawione komentarze.
Ściskam Was mocno!
:)

28 komentarzy:

  1. Śliczna wiosenna karteczka :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Violu, jest świetna! Kolorystycznie mega zgrana. Mnie się baaardzo podoba😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo przyjemne wiosenne widoczki.
    Świetna kartka <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna kartka z haftem. Rzeczywiście takie kolorki i czuć wiosnę :) Dzięki za udział w wyzwaniu w Klubie Twórczych Mam, kartka jak najbardziej w temacie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kolorowo, już prawie wiosna tyle kwiatków i zajączek :D

    OdpowiedzUsuń
  6. widzę już świateczne klimaty,śliczna praca

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocza kartka, świetny ten hafcik, pięknie ją zdobi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna kartka i to z tak niewielu elementów :) dziękuje za udział wyzwaniu KTM -pozdrawiam joasia&art

    OdpowiedzUsuń
  9. Podziwiałam karteczkę dopóki nie dojrzałam tła- i teraz nie wiem co bardziej mnie zachwyca:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. Udało Ci się świetnie dobrać kwiatki na tło kartki i na hafciku.

    OdpowiedzUsuń
  11. Słodki zajączek i takie piękne pasujące papiery 😊
    Z pomysłem to wszystko wykombinowałaś Violu!
    Pozdrawiam słonecznie w ten mroźny czas 😊❄☃️

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudna karteczka! Teraz trzeba sie do kolejnych swiat przygotowywac ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna karteczka, bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. jak zawsze kolejne cacuszko spod Twoich rąk

    OdpowiedzUsuń
  15. Hey dear! Loved your post and allready followed your blog, i want invite you to visit and follow my blog back <3

    www.pimentamaisdoce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna kartka! Ja mam śnieg za oknem, ale od razu zrobiło mi się wiosennie jak zobaczyłam Twoje kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie jest, tak kolorowo. Bardzo fajny ten hafcik i super go oprawiłaś
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Hey dear! Loved your post and allready followed your blog, i want invite you to visit and follow my blog back <3

    www.pimentamaisdoce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Prześliczna karteczka, Violuś. Pewnie Ci nie pisałam, ale Karteczka świąteczna od Ciebie (dziękuję raz jeszcze) zrobiła niesamowite wow u mnie w pracy, normalnie numer jeden :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dzięki za udział w zabawie w KTM. Fajna karteczka wyszła :)

    OdpowiedzUsuń

Każde Twoje słowo jest dla mnie cenne :)