kategorie:

wszystkie (869) zabawy (580) krzyżyki (572) mix technik (153) kartki (127) ogólnie (46) szydełko (36) hardanger (34) szyte (28) druty (18) Wielkanoc 2020-2021 (13) Wielkanoc 2022-2023 (9) Sampler (7) makrama (5)

czwartek, 29 lipca 2021

Próbka ściegu gwiazdkowego

który robiło mi się bardzo przyjemnie, z cieniowanego mohairu, na bambusowych drutach nr 4,5. Wybrałam wersję ściegu, gdzie z trzech oczek lewych wyrabia się trzy oczka lewe:




Mam wrażenie, że na poniższym zamglonym zdjęciu lepiej widać tytułowe Gwiazdki:



 
Próbka leci do Reni:




A ja mam ochotę nabrać więcej oczek i zrobić sobie mały ocieplacz na plecy. No, zobaczymy...


***

Pozdrawiam i bardzo mocno dziękuję za odwiedziny!
:)


12 komentarzy:

  1. Widać gwiazdki:) Fajny ścieg. Powodzenia w dalszym dzierganiu i czekam na fotki ocieplacza. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Próbka pięknie wyszła.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. No i jak się dziergało? ja bardzo lubię ten wzór:)
    Dziękuje za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Trochę za ciepło na wełenki, ale ładny ścieg :)
    Pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie się ten wzór prezentuje, można wyczarować coś na chłodniejsze dni :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny kolorek próbki, i gwiazdeczki są widoczne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy ścieg. Jestem ciakawa koncowego efektu ❤

    OdpowiedzUsuń
  8. są gwiazdeczki! takie wyłaniają się jak z jakiejś mgły/poświaty haha, albo jak bryza morska troszkę wyglądają, bardzo fajne ujęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedyś ten wzór był modny na czapkach.
    Uważam, że jest bardzo, bardzo ładny.
    Ale kolor włóczki jest mega cudny.
    Powodzenia w "drutowaniu"!

    OdpowiedzUsuń
  10. a ja juz prawie zapomniałam jak sie trzyma druty

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny wzór. Nigdy nie próbowałam 🙂

    OdpowiedzUsuń

Każde Twoje słowo jest dla mnie cenne :)