kategorie:

wszystkie (872) zabawy (583) krzyżyki (575) mix technik (153) kartki (127) ogólnie (46) szydełko (36) hardanger (34) szyte (28) druty (18) Wielkanoc 2020-2021 (13) Wielkanoc 2022-2023 (9) Sampler (7) makrama (5)

środa, 19 stycznia 2022

Czapka granatowa dziergana na okrągło

ściegiem francuskim. Tzn. wygląda w efekcie końcowym na francuski, ale przy dzierganiu na okrągło co rząd trzeba zmieniać oczka. Czyli robi się na zmianę rząd prawymi oczkami i rząd lewymi:



druty: metalowe nr 4,5 z żyłką,
włóczka: Drops Design, 100% bawełna, 50 g/80 m, kolor granatowy ,
rozmiar: obwód 52 cm i wysokość 22 cm


Poniższe zdjęcie to , w zasadzie zrobiłam w momencie , gdy zostało tylko zamknąć oczka i dorobić pompon, ale..





... ostatecznie pompon nie powstał, bo czapka wyszła niby dobra, ale wolałabym nieco mniej obcisłą. Spruję ją i zrobię coś innego ;)
Pracę linkuję u Reni:




***

Dziękuję za odwiedziny, komentarze i zapraszam ponownie.
:)


11 komentarzy:

  1. Szkoda, bo fajnie sie prezentuje, ale najważniejsze, ze spróbowałaś:)
    Dziękuje za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne :) Ja drutów i szydełka nie umiem totalnie i podziwiam zawsze. Tutaj podoba mi się "ścieg" :D Ciekawe, jakby wyglądało to zrobione włóczką multikolorową...

    OdpowiedzUsuń
  3. Czapka zrobiona i to się w zadaniu liczy. :)
    A potem jak ją przerobisz, to też pokażesz efekt?
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ekstra czapka, szkoda że prujesz.Może ktoś by się z niej ucieszył :)
    Ja z drutami ciągle na bakier i umiejętności podziwiam. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. I really like it and I hope there is something new
    Mix Parlay

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda takiej ładnej czapki. Nigdy nie umiałam zrobić sobie swojej. Zaczynam już od kilku lat i na tym kończę. Pozdrawiam serdecznie:):):)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio robiłam opaskę dla córki... tzn zrobiłam, sprułam i tak 3 razy aż w końcu stwierdziłam, że to jest to;) Czapka fajna mimo że do sprucia:) Czekam na nową i ślę pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna czapka. Szkoda, że będzie spruta. Pozdrawiam serdecznie:):):)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda czapeczki ale czasem tak jest, że oczekuje się czegoś innego. Oby następnym razem wyszła pasująca idealnie :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę Wam takich umiejętności.
    Dla mnie druty to czarna magia, nie do ogarnięcia:)
    Uściski serdeczne.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna czapka szkoda że sprułaś no ale jakbyś miała nie chodzić to lepiej przerobić

    OdpowiedzUsuń

Każde Twoje słowo jest dla mnie cenne :)