kategorie:

wszystkie (870) zabawy (581) krzyżyki (573) mix technik (153) kartki (127) ogólnie (46) szydełko (36) hardanger (34) szyte (28) druty (18) Wielkanoc 2020-2021 (13) Wielkanoc 2022-2023 (9) Sampler (7) makrama (5)

wtorek, 7 czerwca 2022

Kartka z misiem w czapce

i bardzo smutną minką:




materiał kanwa 23 ct. zielona
nici mulina Ariadna
czas ... godz.
rozmiar 18 x 36 krzyżyków


Najpierw do tego hafciku wybrałam bazę zieloną i rameczkę biała, ale zmieniłam zdanie po wyszyciu misia - jakoś za smutna mi się wydała całość:





Kartkę linkuję do zabawy u Kasi:




***
Ściskam Was mocno!
:)


11 komentarzy:

  1. Uroczy zatroskany misiaczek! Korzystna zmiana, czerwień bardziej do niego pasuje :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Może i smutna minka, ale miś uroczy.

    OdpowiedzUsuń
  3. A jesteś pewna że to miś? obstawiałabym kotka, ale to tylko moje zdanie;) kartka piękna - jak zawsze Twoje kartki:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Misiek jest bombowy, robi całą robotę! Świetnie skomponowałaś karteczkę.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. On się po prostu martwi, że do świąt jeszcze tak daleko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uroczy hafcik mimo że miś ze smutną minką. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  7. Misio jest rozkoszny :).

    Super kartkę zrobiłaś :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny misio, choć smutny. Czerwona baza lepsza 👍

    OdpowiedzUsuń
  9. Haftowane kartki zawsze są ładne, wyjątkowe. Super hafcik i oprawa fajna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyrazisty się zrobił w tym czerwonym anturażu a te misie są super. Sama mam już dwa smutasy zrobione z początkiem roku. Tego jeszcze nie spotkałam, może wymiana wzorów? :)

    OdpowiedzUsuń

Każde Twoje słowo jest dla mnie cenne :)