kategorie:

wszystkie (872) zabawy (583) krzyżyki (575) mix technik (153) kartki (127) ogólnie (46) szydełko (36) hardanger (34) szyte (28) druty (18) Wielkanoc 2020-2021 (13) Wielkanoc 2022-2023 (9) Sampler (7) makrama (5)

poniedziałek, 26 września 2022

Bieżnik dość nietypowy

bo o nieregularnym kształcie. I chyba dlatego mi się spodobał i musiałam go wyszydełkować:




kordonek nowosolski gr 6, bielony
szydełko metalowe C.F.I. gr 4
wielkość 75 cm x 30 cm


Ku pamięci cyknęłam zdjęcia w trakcie szydełkowania i napinania bieżnika po wykrochmaleniu:





Bieżnik trafił do nowego domu, a wirtualnie wysyłam go do wyzwania Reni:




***

Słonecznego tygodnia życzę Wam wszystkim!
:)


9 komentarzy:

  1. Faktycznie nietypowy ale piekny i oryginalny.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie kształt ten bieżnik ma nietypowy ale podoba mi się bardzo, tym bardziej że ostatnio mam świra na punkcie szydełka!!! Tylko jakoś nie lubię blokowania, dlatego podziwiam Cię za ilość szpilek jakimi jest przypięty ten bieżnik.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo oryginalny wzór i niespotykany kształt:) Takie serwety mocno przyciągają wzrok i na pewno będą ciekawą ozdobą. Dziękuje za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. No kochana ,wyższa szkoła szydełkowania -gratuluję takich zdolności.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bieżnik zachwyca swą urodą! Jak starannie napięłaś go do wysuszenia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny i oryginalny. Z pewnością jest wspaniałą ozdobą. Pozdrawiam serdecznie:):):)

    OdpowiedzUsuń

Każde Twoje słowo jest dla mnie cenne :)