kategorie:

wszystkie (872) zabawy (583) krzyżyki (575) mix technik (153) kartki (127) ogólnie (46) szydełko (36) hardanger (34) szyte (28) druty (18) Wielkanoc 2020-2021 (13) Wielkanoc 2022-2023 (9) Sampler (7) makrama (5)

piątek, 7 października 2022

Mikołajek 3D w czerwonej czapie

wyskoczył spod mojej igły:




materiał kanwa 14 ct. czerwona
nici mulina Ariadna
czas ... godz.
rozmiar 61 x 61 krzyżyków


Kilka zdjęć pokazujących, jak ja robiłam tę figurkię Nie ma ona żadnego stelaża, czy innego wypełnienia. Na spód włożyłam dwa tekturowe kółka oklejone z zewnątrz filcem:





Ozdobę podsyłam do Kasi na zaliczenie październikowej zabawy:




***

Widziałyście ile kwiatków zakwitło na łąkach i trawnikach?!
:)


17 komentarzy:

  1. Kochany ten Mikołajek, dzisiaj był cudowny wiosenny dzień.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne te mikołaje, super pomysł 3D:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiesz, ja uwielbiam takie drobiazgi, wszystko co jest 3D mnie zachwyca. Naogladalam sie tego typu rękodzieła na zagranicznych blogach i ciągle mi tego brakuje u nas..mam wrażenie że u nas najwięcej robi się kartek...nie abym coś miała przeciwko! Bo są piękne ale mnie zakochanej w haftach zawsze będzie brakować innego ich wykorzystania, dlatego tym bardziej podziwiam Twoją pracę i biję wielkie brawa za cierpliwość. Śliczny jest i ślicznie go zrobiłaś a skoro wiem ,że potrafisz to chce wiecej 😊🤣😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
  4. Mega mi się te Twoje mikołaje podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super ten Mikołajek jest. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak tak też zauważyłam te kwiatki :) Tak samo z trawą.. Latem trawa była wypalona od słońca teraz gdzie nie gdzie bije po oczach intensywna zielenią. Śliczny mikołaj! Świetna bożonarodzeniowa ozdoba. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uroczy mikołajek! Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest uroczy :) Nie boisz się, że się Ci zgniecie bez wypełnienia ?

    OdpowiedzUsuń
  9. Violu cudowny mikołajek i fajnie, że w 3D🙂 Prezentuje się wybornie!
    Buziaki 😘

    OdpowiedzUsuń
  10. haha wydawało mi się że już komentowałam tego uroczego Mikołajka, ale może jakieś dej vu mam :P uroczy jest, to oczywiste <3 no i ten pomponik na czubeczku! pięknie Ci wyszedł!

    OdpowiedzUsuń
  11. Pomysłowy i będzie śliczną ozdobą na święta. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  12. WOW będzie piękną ozdobą świąt <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Violu...Twój mikołajek prezentuje się rewelacyjnie!
    Zawsze zachwycam się pracami 3 D, od dawna obiecuję sobie że
    spróbuję ale jak zawsze pokonuje mnie moja niecierpliwość i brak czasu.
    Uściski zasyłam.
    K.

    OdpowiedzUsuń

Każde Twoje słowo jest dla mnie cenne :)