kategorie:

wszystkie (873) zabawy (584) krzyżyki (576) mix technik (153) kartki (127) ogólnie (46) szydełko (36) hardanger (34) szyte (28) druty (18) Wielkanoc 2020-2021 (13) Wielkanoc 2022-2023 (9) Sampler (7) makrama (5)

środa, 6 września 2023

Gerbery wrześniowo

przystopowały okrutnie ze swoim wzrostem. Wprawdzie przesunęłam tamborek w prawo ale tylko 800 jasnych krzyżyków postawiłam. To ta dolna obramówka:

Tyle jest                             a                tyle było:


Haft linkuję do dwóch zabaw: u Katarzyny oraz u Świrów Rękodzieła:




***

Dziękuję za odwiedziny i komentarze :)
Pozdrawiam słonecznie!


4 komentarze:

  1. Zawsze coś do przodu ,pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Violu chyba nie tylko u mnie " robota leży i kwiczy":) ale będzie pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Osiemset krzyżyków dla mnie to ogrom. Nie mogę się doczekać efektu końcowego. Pozdrawiam!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Tobie przynajmniej przybywa, bo mój biedny psi patrol leży i płacze za mną 😉 Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Każde Twoje słowo jest dla mnie cenne :)