kategorie:

wszystkie (873) zabawy (584) krzyżyki (576) mix technik (153) kartki (127) ogólnie (46) szydełko (36) hardanger (34) szyte (28) druty (18) Wielkanoc 2020-2021 (13) Wielkanoc 2022-2023 (9) Sampler (7) makrama (5)

poniedziałek, 4 grudnia 2023

Gerbery grudniowo

a na nich nowa krzyżykowa plama w szarościach:

Tyle jest                             a                tyle było:


Haft linkuję do dwóch zabaw: u Katarzyny oraz u Świrów Rękodzieła:




***

Dziękuję za odwiedziny i komentarze :)
Gdy miesiąc temu publikowałam wpis o Gerberach byłam w innej rzeczywistości. Zmieniło się u mnie wiele i od stycznia będzie mnie więcej w sieci...
Za oknem cudownie biało i słonecznie. Taką zimę uwielbiam!

10 komentarzy:

  1. Najważniejsze, że do przodu :) Nie wiem, czy zmieniło Ci się na lepsze, czy gorsze, ale myślę że im nas więcej tym weselej 🙂 U mnie też biało i slońce,ale my z jednego regionu (z południa, ale jeszcze nie góry) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam z niecierpliwością, bo xxx coraz więcej. U nas też bialutko, ale zapowiadają odwilż, a to nie napawa optymizmem. Pozdrawiam serdecznie:):):)

    OdpowiedzUsuń
  3. In a few days will arrive Christmas. And perhaps the snow too. The photograph shows a good work for to do. Have a very nice day and a lovely month.

    OdpowiedzUsuń
  4. Skoro będzie Cię więcej w sieci, znaczy będziesz miała więcej czasu na swoje pasje. A to z kolei znaczy, że DOBRZE JEST!
    Cieszy ogromnie taki stan rzeczy, bo lubię oglądać Twoje prace no i gościć Cię u siebie :-))
    Wspaniale, że jest postęp w gerberach. Taki kolos to żmudna praca, ale i duma z finału :-)
    Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widać, że przybywa i niech przybywa, kolorystyka haftu bardzo mi się podoba, pozdrawiam z cudownie zimowego Roztocza, Ania

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj przybywa XXX. Podziwiam i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Powoli a do przodu. będzie piękny haft

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest progres i to się ceni, zwłaszcza, że w grudniu zazwyczaj mamy wiele innych rzeczy do zrobienia. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomału do przodu 😀😃🙂

    OdpowiedzUsuń

Każde Twoje słowo jest dla mnie cenne :)