kategorie:

wszystkie (872) zabawy (583) krzyżyki (575) mix technik (153) kartki (127) ogólnie (46) szydełko (36) hardanger (34) szyte (28) druty (18) Wielkanoc 2020-2021 (13) Wielkanoc 2022-2023 (9) Sampler (7) makrama (5)

wtorek, 1 grudnia 2020

Chusta Mech różowo-szara ombre

szydełkowa:


Szydełko: metalowe C.F.I. nr 0.10 (chyba odpowiednik grubości 3 albo 3,5)
Włóczka od ZakręconeMotki, kolor 57 (ecru, pudrowy róż, jasny szary), akryl 100%, 1450 m, 3 nitki
Wielkość: 206 cm x 96 cm


Z takiego motka ją zrobiłam:




Chusta leci do Reni a także Ani (rzut kostkami wskazał na motyw kobiecy):




***

Pozdrawiam i bardzo mocno dziękuję za odwiedziny!
:)


14 komentarzy:

  1. Chusta śliczna! Bardzo staranne wykonanie i śliczny wzór.

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniale wyszła bo i kolorki piękne

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicze zestawienie kolorów, niech sie miło nosi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Znowu mech i znowu przepiękna praca:) cudowne kolory i masa cierpliwości.
    Violu jestem pełna podziwu:) pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale piękna. Marzy mi się wykonać taką chustę. Kupiłam nawet włóczkę, by spróbować, ale mam chorą prawą rękę i nici z zamiaru. Pozdrawiam serdecznie 🍁🍂🌿

    OdpowiedzUsuń
  6. Bajeczne kolorki i śliczny wzorek, oj miło będzie się otulić w zimowy czas taką przyjemnością:)))
    Pozdrowionka ślę 😊🌺

    OdpowiedzUsuń
  7. przecudne romantyczne kolory a i wykonanie pierwsza klasa! cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dobrze dobrane kolory. Do tego staranne wykonanie i ciekawy wzór.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna pastelowa chusta - zimowe dni już nie straszne.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podobają mi się takie cieniowane chusty . Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  11. Krásně sladěné barvy. Jemné. Já mám také už půl roku rozdělaný šátek, ale nyní dostaly přednost háčkované vánoční dárečky.

    OdpowiedzUsuń
  12. W końcu ją pokazałaś :-) Wygląda super, niech się dobrze nosi :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chusta w moich ulubionych kolorach. Przepiękna!!!❤❤❤

    OdpowiedzUsuń

Każde Twoje słowo jest dla mnie cenne :)