kategorie:

wszystkie (870) zabawy (581) krzyżyki (573) mix technik (153) kartki (127) ogólnie (46) szydełko (36) hardanger (34) szyte (28) druty (18) Wielkanoc 2020-2021 (13) Wielkanoc 2022-2023 (9) Sampler (7) makrama (5)

wtorek, 15 grudnia 2020

Śnieżynki Wispvale Snowflake

zaprojektowane przez Draigunę:


nici: kordonek Nowosolski gr 6, biały
szydełko: metalowe nr 4
czas: 1 godź 15 min
rozmiar: średnica 14 cm 



Jeszcze jedno zdjęcie:




Posyłam je do Renatki oraz do Świrów rękodzieła:




***

Dziękuję, że zaglądacie do mnie i zostawiacie miłe słowa.
Pozdrawiam Was serdecznie.
:)


17 komentarzy:

  1. Piękne śnieżynki <3
    Powodzenia w wyzwaniach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Magiczny czas i magiczne gwiazdki:) cudne są:)
    dziękuje za udział w zabawie i zapraszam na kolejną;)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze śnieżynki! Tego wzoru nie znam.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. JAKIE PIĘKNE ŚNIEZYNKI <3 NO CUDO <3

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne śnieżynki, a i bałwanki pod nimi fajnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie też zauroczyły te śnieżynki i kilka podobnych;-)
    Twoje zachwycają!
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne, bieluteńkie płateczki. Szydełkowe lubię najbardziej :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne, misterne..niczym prawdziwe płatki śniegu !
    Jestem zachwycona i zauroczona :*
    Uściski.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie jesteś mistrzynią zakładek i śnieżynek szydełkowych. Są mega perfekcyjne, wspaniałe!!!😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
  10. piekne i delikatne jak na śniezynki przystało :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne śnieżynki:) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Świrów Rękodzieła.

    OdpowiedzUsuń

Każde Twoje słowo jest dla mnie cenne :)