kategorie:

wszystkie (873) zabawy (584) krzyżyki (576) mix technik (153) kartki (127) ogólnie (46) szydełko (36) hardanger (34) szyte (28) druty (18) Wielkanoc 2020-2021 (13) Wielkanoc 2022-2023 (9) Sampler (7) makrama (5)

poniedziałek, 30 maja 2022

Do Gerberów czas wrócić (IV)

bo trochę zielonych krzyżyków przybyło. To maziajowe tło mnie dobije kiedyś...
Tak to wygląda na dziś:



Haft linkuję do dwóch zabaw: u Teresy oraz u Świrów Rękodzieła:


***

Miłego rozpoczynającego się tygodnia. Początek ma być chłodny i mokry, ale poteeeemmm i 30 stopni ma się pojawić na termometrach. Poczekamy, zobaczymy :)
Buziaki!


5 komentarzy:

  1. Powodzenia w hafcie :*. 30 stopni ale burzowo, a mnie wycieczka czeka i nie mam pojęcia jak tu się poubierać :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Przybyło <3 Powodzenia!

    U mnie kryzys od miesięcy, po kilka xxxxx przybywa.
    Pozdrawiam ciepło, bo ten w tym roku maj nas mrozi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie haftowanie tła ,to masakra.Można sie zniechęcić do haftu.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. tak to jest z tymi tłami, niestety można oko wykolić ale potem robią robotę jak już całość można podziwiać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O tak, tło to zawsze zmora :) Ale kiedyś tam je pokonasz. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Każde Twoje słowo jest dla mnie cenne :)