kategorie:

wszystkie (873) zabawy (584) krzyżyki (576) mix technik (153) kartki (127) ogólnie (46) szydełko (36) hardanger (34) szyte (28) druty (18) Wielkanoc 2020-2021 (13) Wielkanoc 2022-2023 (9) Sampler (7) makrama (5)

czwartek, 26 maja 2022

Torebka dla Mamy

na dzisiejsze święto. Spodobała Jej się moja torebusia (jeszcze nie pokazywana na blogu) więc wykorzystałam okazję i na Dzień Matki zrobiłam taką:



Szydełko: metalowe C.F.I. nr 02,
Kordonek Nowosolski gr 12, kolor natura,
Wielkość: 9,5 x  cm 14 cm x 2 cm + pasek 100 cm





Nauczyłam się robić wzór gwiazdek, według mnie, bardzo prosty a efektowny oraz wzór "gąsienica", którym wykonałam paseczek:


Pracę linkuję do Reni:





***

Pamiętajcie dziś o swoich Mamusiach!
Pozdrawiam i do następnego razu :)


11 komentarzy:

  1. www.promyk2004.blogspot.com26 maja 2022 12:24

    Jak mozna zapomnieć!:) Śliczną tę torebkę zrobiłaś, prezent pierwsza klasa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fikuśna torebeczka :-)
    W sam raz na niezbędne drobiazgi podczas spaceru :-)
    Pięknie ją wykonałaś, a wzór gwiazdek bardzo mi się podoba :-)
    Pozdrawiam cieplutko, Violu, w tak miłe Święto wszystkich Mam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała torebka i wspaniały prezent
    Przy okazji zaliczona zabawy.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna, przydałaby mi się taka torebeczka tylko na telefon, bo czasami trudno coś z nim zrobić, kiedy nie ma się kieszeni :D

    OdpowiedzUsuń
  5. No śliczne maleństwo, takie małe cacuszko😊 Torebuszka Violu pięknie wykonana 🥰
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł i wykonanie- Mamcia będzie zadowolona, bo takie drobiazgi zawsze cieszą i robią dobrą robotę;) Dziękuje za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Będzie super pamiątka, takie etui, torebka na telefon przyda się każdemu. Ja niestety nie mam juz komu takich dziergać , choć wzór gwiazdek kiedyś robiłam.
    Powodzenia i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Krásná, opravdu moc krásná. Líbí se mi. Kde bych, prosím, našla návod na výrobu????

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest piękna, bardzo mi się podoba splot. Co prawda na moje potrzeby byłaby zdecydowanie za mała, ale cieszę się że była świetnym prezentem dla mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przecudnej uroda torebeczka.Gratuluję szydełkowych zdolności.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Każde Twoje słowo jest dla mnie cenne :)