kategorie:

wszystkie (873) zabawy (584) krzyżyki (576) mix technik (153) kartki (127) ogólnie (46) szydełko (36) hardanger (34) szyte (28) druty (18) Wielkanoc 2020-2021 (13) Wielkanoc 2022-2023 (9) Sampler (7) makrama (5)

poniedziałek, 11 lipca 2022

Jeżyny

tak mi się przynajmniej wydaje, że to te owoce:



materiał len naturalny 23ct.
nici mulina DMC
czas ... godz.
rozmiar ... x ... krzyżyków


Haft wyszyłam na Owocowe wyzwanie Świrów Rękodzieła:





To mój drugi owcowy haft od MTSA i mam przygotowany len na jeszcze jeden z tej serii:




***

Gorąco pozdrawiam z Mielna!
:)


12 komentarzy:

  1. Również jestem zdania, że to jeżyny. A u nas na wsi jeżynę uznaje się za chwast ekspansywny wielce, równy trującym bluszczom...
    Piękny wzór, śliczna praca!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Z pewnością jeżyny. Ale cudny hafcik. Taki delikatny, subtelny. Pozdrawiam serdecznie. Udanego wypoczynku życzę:):):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny hafcik, ciekawam bardzo zastosowania.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne oba!! na tym lnie mnie zachwycają:) udanego wypoczynku życzę i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne jeżyny 🙂🙂🙂🙂

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny hafcik ale misterna robota, dziubdzianina.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniale wyszło! Ja jeszcze dotąd nie miałam przyjemności wyszywać MTSA. Choć myślę o tym. Ciekawa jestem, jak wykorzystasz te hafty :-)
    Pozdrawiam słonecznie, Violu :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny hafcik Violuś i z tego co widzę to szykuje się apetyczny komplet:-) Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczne jeżyny! Uwielbiam wzory MTSA <3 Powodzenia w konkursie.
    Wypoczywaj nad morzem, ja dopiero w sierpniu wybieram się nad nasze morze.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczny minimalistyczny haft. Powodzenia w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne delikatne owocowe hafcik, a za ten len to szacun wielki Violu!😍💪
    Pozdrawiam serdecznie😘

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podobają mi się hafty z tej serii, ale są mimo niedużych rozmiarów dość wymagające. Dopiero po latach wymyśliłam jak można je zastosować , może uda mi sie na ten temat napisać posta :)

    OdpowiedzUsuń

Każde Twoje słowo jest dla mnie cenne :)