kategorie:

wszystkie (870) zabawy (581) krzyżyki (573) mix technik (153) kartki (127) ogólnie (46) szydełko (36) hardanger (34) szyte (28) druty (18) Wielkanoc 2020-2021 (13) Wielkanoc 2022-2023 (9) Sampler (7) makrama (5)

poniedziałek, 25 lipca 2022

Przygotowania do dziergania skarpet na drutach

polegają na wybraniu włóczek (akurat mam mocne dywanowe przędze), dobraniu do nich odpowiednich drutów (część robótki zrobię na prostych, a część na okrągłych z żyłką) i zdecydowaniu się na ścieg (padło na prosty francuz):


Te przygotowania posyłam do Reni na lipcowe zaliczenie zabawy:




***

Trzymajcie się!
:)


4 komentarze:

  1. Zapowiada się ciekawie :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę sie, ze będziesz dalej z nami:) pozdrawiam ciepło;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolory fajne więc czekam na Twoje skarpety i ślę pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem ciekawa Twoich skarpet Violu, to nie łatwe zadanie ale Ty poradzisz sobie wyśmienicie z nimi🙂💪 Mnie już drugi rok chodzą po głowie kolorowe wełniane skarpety ale te 5 drutów skutecznie mnue odstrasza🤣 A kiedyś za młodych lat to robiłam, takie z piętą..
    Serdeczności dla Ciebie 🥰🌷

    OdpowiedzUsuń

Każde Twoje słowo jest dla mnie cenne :)