kategorie:

wszystkie (872) zabawy (583) krzyżyki (575) mix technik (153) kartki (127) ogólnie (46) szydełko (36) hardanger (34) szyte (28) druty (18) Wielkanoc 2020-2021 (13) Wielkanoc 2022-2023 (9) Sampler (7) makrama (5)

poniedziałek, 14 listopada 2022

Śnieżynki białe

takie grubsze, bo użyłam nieco grubszego kordonka:



kordonek nowosolski gr. 6, biały
szydełko metalowe gr. 02
wielkość 10 cm
czas 35'


Ozdoby świąteczne zrobiłam na wyzwanie Reni:




***

Zimno się zrobiło, nawet cienką zimową kurtkę już wyjęłam.
Dbajcie o siebie!
:)


14 komentarzy:

  1. Piekne są Violu, niektóre gwiazdki są ładniejsze robione grubsza nitką.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Grubszy kordonek ale śnieżynki delikatne.Jak ja lubię ten śnieżynkowy czas na blogach.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Posypało u Ciebie śnieżynkami śliczne są takie malutkie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne śnieżynki zrobiłaś :).

    Ja jeszcze nawet jesiennej kurtki nie zaczęłam nosić :).

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie właśnie zbiera się na przymrozek, a u Ciebie takie piękne śnieżynki :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja wyciągnęłam już i tą grubszą zimową;) a gwiazdeczki są prześliczne- delikatny wzór i piękne wykonanie:) Dziękuje za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie
    Ps. Twój link dodałam do podsumowania października, ale jeżeli to praca na listopad to daj znać ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne są Twoje śnieżynki. Jakoś nie mogę się pozbierać, by chwycić szydełko. Pozdrawiam serdecznie:):):)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śnieżysz, to i zimno się zrobiło :) Nawet te prawdziwe śniegowe gwiazdki mają się pod koniec tygodnia pojawić :(
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jééé, tak u vás už sněží. Jsou krásné!!!.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne drobniutkie śnieżynki. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń

Każde Twoje słowo jest dla mnie cenne :)