kategorie:

wszystkie (872) zabawy (583) krzyżyki (575) mix technik (153) kartki (127) ogólnie (46) szydełko (36) hardanger (34) szyte (28) druty (18) Wielkanoc 2020-2021 (13) Wielkanoc 2022-2023 (9) Sampler (7) makrama (5)

sobota, 19 listopada 2022

Śnieżynki śnieżnobiałe

z bielonego kordonka, czyli takiego o mega białym odcieniu:



kordonek nowosolski gr. 6, biały bielony
szydełko metalowe gr. 02
wielkość 12 cm
czas 48'


Tak się suszyły:





I te śnieżynki posyłam do zabawy Reni:




***

Za oknem też już wczoraj spadł pierwszy tegoroczny śnieżek :)
Dużo zdrówka dla Was! :*


14 komentarzy:

  1. Urocze i takie bielutkie, będą piękną ozdobą. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne stoją jak na baczność, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejne śliczne śnieżynki. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne śnieżynki na przepięknych zdjęciach- mnie zachwyciły:) Dziękuje za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne delikatne o pięknie wykonane, zachwycam się tak misternymi pracami😍😍😍
    Buziaki Violu:*

    OdpowiedzUsuń
  6. wyglądają bardzo magicznie i wprowadzają w nastrój świąteczny! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne! Pięknie się będą prezentowały na choince.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny ten kordonek jak i wzór śnieżynek. Wyglądają cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię ten wzorek i kształt. Wyplotłam ją i ja :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niesamowicie dużo uroku mają takie śnieżynki, kiedyś... jak dzieci mi wyfruną, zrobię sobie taką śnieżynkową choinkę

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne ta Twoje śnieżynki i się zastanawiałam jaką grubość kupić kordonka Nowosolskiego, teraz już wiem!! Wyglądają frywolitkowe a nie szydełkowe !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne śnieżynki :-) Będą przepiękną ozdobą choinki :-)

    OdpowiedzUsuń

Każde Twoje słowo jest dla mnie cenne :)