kategorie:

wszystkie (873) zabawy (584) krzyżyki (576) mix technik (153) kartki (127) ogólnie (46) szydełko (36) hardanger (34) szyte (28) druty (18) Wielkanoc 2020-2021 (13) Wielkanoc 2022-2023 (9) Sampler (7) makrama (5)

sobota, 31 grudnia 2022

Białe Gwiazdy betlejemskie

wg przepisu Reni K. Każdy kwiat złożony jest z dwóch elementów, które usztywniałam krochmalem bez mocnego napinania szpilkami, dzięki czemu wyszły takie przestrzenne:



kordonek nowosolski gr. 4, biały
szydełko metalowe gr. 4
wielkość 12 cm
czas ...


Ozdoby świąteczne zrobiłam na wyzwanie Reni:




***

Udanej zabawy sylwestrowej i dobrego Nowego 2023 Roku!
:)


9 komentarzy:

  1. One są poprostu cudowne, fajny pomysł.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. pieknie wyglądają na tle białej choinki ,szczęśliwego Nowego Roku

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne i delikatne jak z płatków śniegu 🤩
    Szczęśliwego Nowego Roku Kochana 🙂

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyszły przestrzenne i bardzo naturalne- mnie oczarowały:) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku życzę i dziękuje za udział w zabawie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo się mi podobają, takich jeszcze nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysłowe te gwiazdy!
    Wszystkiego dobrego w nowym roku!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne są te ozdoby, niesamowicie wyglądają na choince. Dziękuję bardzo za życzenia, również życzę wszystkiego dobrego oraz jak najwięcej zdrowia. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śnieżynki jak marzenie! Super wzorek taki przestrzenny i delikatny:))
    Buziaki Violu😘

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie było mnie tu, bo w tym czasie, zanosząc się od kaszlu, na potęgę uwijałam się sześcioma domówionymi serduszkami frywolnymi... Lubię oglądać śnieżynki, a te szydełkowe zwłaszcza :-)

    OdpowiedzUsuń

Każde Twoje słowo jest dla mnie cenne :)