kategorie:

wszystkie (872) zabawy (583) krzyżyki (575) mix technik (153) kartki (127) ogólnie (46) szydełko (36) hardanger (34) szyte (28) druty (18) Wielkanoc 2020-2021 (13) Wielkanoc 2022-2023 (9) Sampler (7) makrama (5)

poniedziałek, 2 stycznia 2023

Kartka z Panią Zającową

przygotowującą się do świąt wiosennych:


Kartka jest styczniowym zaliczeniem zabawy u Małgosi:





***


Tak Wam się pożalę, że ja moje zdjęcia widze w aparacie bardzo wyraźne. Trochę tracą na ostrości, gdy je ściągnę na komputer. Stają się niewyraźne po załadowaniu na blog i totalnie rozmyte, gdy kolejna osoba umięsci je u siebie na bogu, np. w podsumowaniu jakiejś zabawy. Nie wiem, jak temu zaradzić. Coś tam niby czytałam na ten temat, ale nic nie zadziałało u mnie... Dobrze, że wysyłam fotki tylko na nasze zabawy a nie jakieś konkirsy foto ;)
Buziaki!
:)


7 komentarzy:

  1. Pierwsza praca w tym roku ,gratuluję. Piekna praca.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wielkanoc zbliża się u Ciebie wielkimi krokami :) wspaniale! a co do rozdzielczości, to może trzeba zapisywać w jakimś innym formacie, nie wiem?

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna karteczka Violu z pięknym zającem 🤩
    Nie jestem za bardzo komputerowa ale mam taki prosty program na laptopie i często przed wrzuceniem na bloga wyostrzam zdjęcia, moje foty z telefonu też często wychodzą zamglone.
    Pozdrawiam cieplutko i samych dobroci życzę w Nowym Roku🥰

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka fajna karteczka :) Ja to mam straszne tyły nie wiem czy nadrobię .Wszystkiego dobrego w tym Nowym Roku życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prosta i elegancka karteczka powstała:) Niestety na technice sie zupełnie nie znam, wiec nie pomogę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba Twoja karteczka,bpiekny motyw wybrałaś ❤️

    OdpowiedzUsuń

Każde Twoje słowo jest dla mnie cenne :)