kategorie:

wszystkie (872) zabawy (583) krzyżyki (575) mix technik (153) kartki (127) ogólnie (46) szydełko (36) hardanger (34) szyte (28) druty (18) Wielkanoc 2020-2021 (13) Wielkanoc 2022-2023 (9) Sampler (7) makrama (5)

poniedziałek, 13 lutego 2023

Kompleciki walentynkowe: zakładki do książek + saszetki z lawendą

tak pachną, że aż mi się w głowie kręci. Tym razem pozostała wierna tradycyjnej kolorystyce:

materiał kanwa 14 ct. biała
nici mulina Ariadna kolor 487
czas ... min
rozmiar (15x75)(15x15)(7x64)(27x24) krzyżyków


Od spodu zakładki dostały śliczną czerwoną bawełnę w białe kropeczki. Wymiary zakładek to 4,5 x 14,5 cm a kwadratowe zawieszki mają bok długości 6 cm.

Ku pamięci, jakie to wyglądało w trakcie tworzenia:





Miały powstać jeszcze dwie podkładki pod kubek ale choróbsko pokrzyżowało mi plany. Przy 39 stopniach temperatury nie chciało mi się szyć na maszynie. Serduszka mam wyszyte, więc może jeszcze się zmobilizuję...


***

Trzymajcie się, Kochani.
:)


9 komentarzy:

  1. Całość w klimacie walentynkowym,słodkie serduszka.Zdrowia życzę, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczne drobiazgi zrobione na wyjatkowa chwile.

    OdpowiedzUsuń
  3. To przede wszystkim zdrowia, zdrówka, zdróweczka :) A kompleciki są urocze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Walentynki i ten serduszkowy klimat, jak u Ciebie! Ślicznie Ci wszystko wyszło :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobają mi się te kompleciki. :)
    Aż mam ochotę zmałpować. :)))
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wzorki proste i piękne. Bo w prostocie siła. I w kolorze. Coraz bardziej lubię czerwień, zwłaszcza w połączeniu z ecru, ale z bielą też ładnie :-)
    Niech się już ten czas wzmożonych zachorowań skończy. Ja i córka też ciągle covidowe od września obie już dwa razy chorowałyśmy... Trzymaj się i dbaj o siebie w dochodzeniu do zdrowia :-)
    Pozdrawiam walentynkowo, Violu :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak tu ślicznie, czerwono i serduszkowo XD
    Pozdrawiam i zapraszam do obejrzenia mojego nowego obrazu!^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ cudny komplecik, ślicznie się prezentuje haft, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń

Każde Twoje słowo jest dla mnie cenne :)