kategorie:

wszystkie (873) zabawy (584) krzyżyki (576) mix technik (153) kartki (127) ogólnie (46) szydełko (36) hardanger (34) szyte (28) druty (18) Wielkanoc 2020-2021 (13) Wielkanoc 2022-2023 (9) Sampler (7) makrama (5)

wtorek, 28 lutego 2023

Sople i sopelki białe

proste do dekoracji choinki czy okna. Zrobiłam na zamówienie i nie miałam okazji ich pokazać:

kordonek nowosolski gr. 4, biały bielony
szydełko metalowe gr. 4
wielkość 13 cm i 17 cm
czas ...


I te zimowe dekoracje posyłam do zabawy Reni:




***

Od kilku dni śnieżek posypuje, więc mój wpis jakoś się wpasowuje w aurę, ale ciężkich mrozów to już raczej nie chcemy.
Buziakuję!
:)


11 komentarzy:

  1. Perfekcyjna robota, śliczne są. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie nie chcemy mrozów, choć takie sopelki to i owszem;) piękne Ci wyszły i na pewno ozdobią nie tylko na święta, bo i jako zakładki się przydadzą:) dziękuje za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ja zazdroszcze wszystkim szydelkującym za wyczarowywanie takich cudeniek. Piękny komplecik

    OdpowiedzUsuń
  4. Zimę lubię przez okno, w haftach i na fotkach.
    Sople są super i fajnie się je robi. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne sopelki Violu, już widzę jak pięknie beda wyglądać w oknie😍
    Pozdrawiam serdecznie;)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo oryginalne sopelki wyszły. Widzę taką dekoracje po raz pierwszy i uważam, że jest bardzo ciekawa i na pewno pięknie prezentuje sie na choince lub w oknie.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo efektowna ozdoba, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawa i adekwatna do okresu zimowego ozdoba. Śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Violu coś mi się wydaje, że komentowałam te piękne sopelki 😍
    Bardzo efektowna ozdobą nie tylko na choinkę ale i w oknie będą się ślicznie prezentować.
    Buziaki ślę ❣️

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysł. W pierwszej chwili myślałam, że to koraliki.

    OdpowiedzUsuń

Każde Twoje słowo jest dla mnie cenne :)