kategorie:

wszystkie (873) zabawy (584) krzyżyki (576) mix technik (153) kartki (127) ogólnie (46) szydełko (36) hardanger (34) szyte (28) druty (18) Wielkanoc 2020-2021 (13) Wielkanoc 2022-2023 (9) Sampler (7) makrama (5)

niedziela, 9 lipca 2023

Wioska w zimowej odsłonie (nr 1)

od Renato Parolin, na farbowanej przeze mnie kanwie:

(dot. haftu) kanwa 16 ct. farbowana na granatowo
mulina Ariadna
wielkość: 44 x 71 xxx
czas ...



Takie były początki i na tym zdjęciu widać, że kawałki kanwy pofarbowane są nierównomiernie - cieniowane:




Kartkę wysyłam do zabaw: Kasi oraz Eli:




***

Słonecznego całego tygodnia!
:)


6 komentarzy:

  1. Bardzo ładna kartka, świetnie sobie poradziłaś z tematem.

    OdpowiedzUsuń
  2. To tak musi być, wygląda jakby gwiazda rozświetliła niebo, piekny obrazek, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny haft i kartka. I extra patent na kolorową kanwę. Ja tdm lubię cieniowanie 🤩

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna kartka wyszła i hafcik super. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny efekt końcowy, kartka cudna, wiem jak to jest z farbowaniem mi udało się za trzecim razem uzyskać to co chciałam, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniała karteczka :)
    Pięknie wkomponowałaś w nią hafcik.
    Pozdrawiam ciepło :*
    K.

    OdpowiedzUsuń

Każde Twoje słowo jest dla mnie cenne :)