kategorie:

wszystkie (873) zabawy (584) krzyżyki (576) mix technik (153) kartki (127) ogólnie (46) szydełko (36) hardanger (34) szyte (28) druty (18) Wielkanoc 2020-2021 (13) Wielkanoc 2022-2023 (9) Sampler (7) makrama (5)

poniedziałek, 17 lipca 2023

Wioska w zimowej odsłonie (nr 2)

od Renato Parolin, z gwiazdą betlejemską na niebie:

(dot. haftu) kanwa 16 ct. farbowana na granatowo
mulina Ariadna
wielkość: 44 x 71 xxx
czas ...



A tak sobie ten mały haft powstawał:




Kartkę wysyłam do zabaw: Kasi oraz Eli:




***

Wszystkim życzę oddechu od tego dusznego ukropu!
:)


9 komentarzy:

  1. Piekny zimowy pejzażyk ,kartka cudowna, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyszło, bardzo ładna kartka. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny w swej prostocie hafcik :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam zimowe hafty! sama niedawno swój oprawiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej, ale piękny ten hafcik. Bardzo, bardzo mi się podoba. Pozdrawiam!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zachwycająca kartka Violu !
    Bardzo klimatyczna a haf prezentuje się magicznie :)
    Uściski zasyłam.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jééé, ty už myslíš na zimu? Asi bych také už měla.

    OdpowiedzUsuń

Każde Twoje słowo jest dla mnie cenne :)