kategorie:

wszystkie (869) zabawy (580) krzyżyki (572) mix technik (153) kartki (127) ogólnie (46) szydełko (36) hardanger (34) szyte (28) druty (18) Wielkanoc 2020-2021 (13) Wielkanoc 2022-2023 (9) Sampler (7) makrama (5)

wtorek, 9 kwietnia 2019

A w moich Gerberach

postawiłam marne 500 krzyżyków, aż wstyd o tym mówić. Ale jak trzeba, to trzeba. Tak to wygląda obecnie:





Poniżej zaznaczyłam miejsce z nowymi krzyżykami - stan obecny i poprzedni:





Jeszcze link do Anii - (banerek zabawy jest z prawej strony bloga).


***

Ostatnie dni u mnie w iście wiosenno-letniej aurze, choć dziś późnym popołudniem ma się pogoda popsuć. Póki co, przesyłam Wam promienie słońca.
:)



9 komentarzy:

  1. Oj tam! Zawsze to 500 już mniej do wyhaftowania :-)
    też słoneczne (jeszcze) pozdrowienia :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. 500 krzyżyków to wcale nie jest marnie! Zresztą, to nie wyścig przecież :-)))
    A to, co już widać, bardzo mi się podoba. Powodzenia na dalej :-)
    Serdeczności i pozdrowienia słoneczne :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Violu jaki wstyd, 500+500+500+ ... i dojdziesz do końca. Będzie pięknie!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Powoli przyrasta a to najważniejsze 🙂

    OdpowiedzUsuń
  5. One wyglądają jak malowane i to malowane olejnymi farbami, a skoro tak wyglądają, to dla mnie są arcydziełem , choć niepojętym w ogóle ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja myślę Violu ,że każdy ××× to mały sukces :)
    Powolutku ,ponalutki i będziesz na finiszu !
    Trzymam kciuki za kolejne ×
    Pozdrawiam słonecznie:)
    U mnie słonko świeci jak szalone .

    OdpowiedzUsuń
  7. Krzyżyk do krzyżyka i będzie piękny obraz. Wiadomo nasze hobby potrzebuje czasu na ujawnienie efektów :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak tak patrze na fotkę to chyba juz prawie finish?

    OdpowiedzUsuń

Każde Twoje słowo jest dla mnie cenne :)