kategorie:

wszystkie (869) zabawy (580) krzyżyki (572) mix technik (153) kartki (127) ogólnie (46) szydełko (36) hardanger (34) szyte (28) druty (18) Wielkanoc 2020-2021 (13) Wielkanoc 2022-2023 (9) Sampler (7) makrama (5)

poniedziałek, 29 kwietnia 2019

Kartka z Mikołajem i zajączkiem

to już czwarta i zarazem ostatnia u mnie, z serii z małym "perminkowym" hafcikiem:





Ta kartka zostanie, w swoim czasie, przyozdobiona jakimiś srebrnymi elementami. Tymczasem jeszcze zbliżenie na zimową scenkę:





Kartkę zrobiłam na zabawę u Kasi:





***


Miłego początku tygodnia!
:)



17 komentarzy:

  1. Extra jest ta seria :-) Będzie śliczna kartka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna kartka, tylko ja zimowych motywów nie lubię wiosną i latem :) Choć teraz ponuro, jak jesienią :) Jednak bardzo się cieszę z deszczu, tylko dlaczego od razu tak zimno się zrobiło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny perminkowy hafcik,świetnie się prezentuje w takiej oprawie.Właśnie mi przypomniałaś że miałam kilka maluchów perminków -muszę poszukać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna kartka :) Przepiękny odcień niebieskiego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie maluszki, Violu. Ciekawa jestem tych ozdób... mnie już się bardzo, bardzo podoba... Bo ja lubię taki minimalizm :-)
    Cieplutko Cię pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna karteczka. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna kartka będzie, świetne kolory. A wzorek i u mnie w zbiorach.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Violu bardzo mi się podobają karteczki tego typu.
    Minimalizm pięknie eksponuje hafcik...stworzyłaś śliczną, perminkową kolekcję:)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne są te perminki. To są jedne z pierwszych wzorków, jakie gromadziłam i gromadzę na dysku... i jak dotąd nie doczekały się realizacji... Chyba muszę to zmienić ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny hafcik przygotowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Extra karteczka, hafcik jest tak uroczy że nie potrzeba już żadnych innych ozdób na karteczce.
    Bardzo mi się podoba Violu :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. I powstała bardzo elegancka kartka. Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń

Każde Twoje słowo jest dla mnie cenne :)