kategorie:

wszystkie (869) zabawy (580) krzyżyki (572) mix technik (153) kartki (127) ogólnie (46) szydełko (36) hardanger (34) szyte (28) druty (18) Wielkanoc 2020-2021 (13) Wielkanoc 2022-2023 (9) Sampler (7) makrama (5)

środa, 3 kwietnia 2019

Elf na koniku polnym

to wolna interpretacja przysłowia "Wyskoczyć jak filip z konopi". Zapytacie, co ma jedno do drugiego. Już się tłumaczę...
Dla mnie Filip (z dużej, bo chodzi o imię własne) to konik polny z "Pszczółki Mai" i nie będzie już inaczej ;)




materiał len naturalny 23ct.
nici mulina DMC
czas ... godz.
rozmiar 75 x 103 krzyżyki



Tym razem uwieczniłam też proces powstawania. I na pierwszym zdjęciu widać, że wyszywałam rzędami z "parkowaniem" nici. A na drugim - wyszytą mdłą plamę krzyżyków i półkrzyżyków, czekającą na kontury:





Mojego Filipa posyłam do Renatki:





***

Pozdrowionka!
:)



25 komentarzy:

  1. CUDNY!!! wesoły i bardzo wiosenny haft:)
    ciekawa jestem gdzie na stałe przysiadzie:)
    pozdrawiam serdecznie i dziękuje za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny hafcik. Uwielbiam tego typu bajkowe motywy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uroczy wzorek; naprawdę w godzinę go zrobiłaś????
    A przysłowie zinterpretowałaś fantastycznie. Grunt to wyobraźnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Kochana, przy tym hafcie nie zliczałam czasu wyszywania. Robiłam go przez 2 tygodnie, wykluczając weekendy, po 3 godziny dziennie. Szacuję więc, że jakieś 30 godzin mi zajęło jego wyhaftowanie...

      Usuń
  4. Bardzo pomysłowa interpretacja! A hafcik przecudnej urody.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten hafcik jest rewelacyjny! Filip obłędny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny :) A te oczka jak wypukłe ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nádherná, krásna výšivka. Mám rada takéto motívy...
    Pekné dni,
    A.

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocze. Hafcik jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten konik polny wygląda jakby miał zaraz skoczyć... Świetny hafcik:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Haft po ukończeniu nabrał charakteru, a backstiche dodały mu tylko tej magii.
    Widzę, że wyszywałaś parkując. Napiszesz jak się pracowało w ten sposób? Ciekawi mnie też jak wygląda tył :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudny, delikatny hafcik! Pięknie wykonany! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Uroczy hafcik!!!Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękny haft, bardzo staranne krzyżyki. Robi wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie wyszedł ten elf i idealnie dopasowany materiał, bardzo fajnie się to komponuje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacja 😍 A co do samego Filipa, to mam identyczne skojarzenia 😂

    OdpowiedzUsuń
  16. piękny hafcik, byłby świetnym początkiem skrzatowej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny jest ten konik polny. Jak zawsze perfekcyjne wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  18. I jak zwykle kontury zrobiły robotę! Świetny haft! Filip mówisz?

    OdpowiedzUsuń

Każde Twoje słowo jest dla mnie cenne :)