kategorie:

wszystkie (873) zabawy (584) krzyżyki (576) mix technik (153) kartki (127) ogólnie (46) szydełko (36) hardanger (34) szyte (28) druty (18) Wielkanoc 2020-2021 (13) Wielkanoc 2022-2023 (9) Sampler (7) makrama (5)

poniedziałek, 17 kwietnia 2023

Literka "A" z aniołkiem

motylkiem i różą, przyozdobiła kolejną kartkę urodzinowo-imieninową:

(dot. haftu) kanwa 23 ct. biała
mulina Ariadna kol. 596
wielkość: 60 x 57 xxx
czas ...


Kartkę wysyłam  do dwóch zabaw: Reni oraz Eli:




***

Serdeczności!
:)


20 komentarzy:

  1. Śliczna ,elegancka karteczka.Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawno nie zrobiłam żadnej kartki a Twoja sprawiła, że zatęskniłam, pięknie ja wykonalas, na pewno będzie miłym upominkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest cudowna karteczka, ładnie wymyśliłaś
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna kartka, ten alfabet jest uroczy. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne są te Twoje kartki:) Podziwiam, bo jednak pracy trzeba w nią włożyć, a i te małe krzyżyki;) Dziękuje za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny hafcik i cała kartka. :)
    Ten alfabet z aniołkami jest uroczy. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam serdecznie ♡
    śliczny ten aniołek, bardzo ładna praca!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale cudny, delikatny i misterny hafcik, a kartka z nim przepiękna!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gdzieś mam ten wzór. Pięknie wyszyty w sam raz na kartkę. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń
  10. Taki haft to idealny do kartki, po prostu cudna, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny haft, urocza kartka imininowo-urodzinowa.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta zdobená písmenka se mi moc líbí. Já jsem písmenka háčkovala a nyní bych je chtěla vyzkoušet i z korálků. A také je maluji na kamínky.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny ten alfabet! Kartka wyszła cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny ten alfabet! Kartka wyszła cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny momogram z aniołkiem Violu i do tego jeszcze literka A! A jak Ania😊 Cudnie się prezentuje karteczka hafcik dopracowany w każdym szczególe 😍
    Pozdrawiam cieplutko :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Uroczy haft z aniołkiem. Śliczna kartka.

    OdpowiedzUsuń

Każde Twoje słowo jest dla mnie cenne :)